تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکسان‌سازی تعرفه مکالمات درون و برون‌شبکه همراه اول

طبق اطلاعیه همراه اول، نرخ تعرفه مکالمات تلفنی این اپراتور از روز جاری یکسان خواهد شد.

به گزارش بورس نیوز، از ابتدای مهر ماه سال جاری تعرفه پايه (آزاد) سرويس مكالمه درون و برون شبكه همراه اول يكسان می شود.

بر اساس این گزارش، از یکم مهر ماه هر دقيقه مكالمه درون و برون شبكه بصورت تک نرخی برای سيم كارت های دائمي ۵۹۹ ريال و برای سيم كارت های اعتباري ۸۹۹ ريال خواهد بود.

این روش جدید قیمت گذاری علاوه بر سهولت و شفافیت بیشتر در محاسبه هزینه مکالمات مشترکین، مزایای دیگری از جمله، کاهش تعرفه تماس های برون شبکه برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول را دارد.

همزمان با اجرای این طرح که در چارچوب مصوبات رگولاتوری و منطبق با روش های روز قیمت گذاری در دنیا است جهت بالا بردن قدرت انتخاب و امکان مدیریت بیشتر هزینه مشترکین، بسته های مقرون به صرفه و متنوع مکالمه درون شبکه برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول ارائه شده است. مشترکین دائمی و اعتباری می ‌توانند با شماره‌ گیری #۳۳۷*۱۰* بسته‌ های مکالمه ماهانه را مشاهده و خریداری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکسان‌سازی تعرفه مکالمات درون و برون‌شبکه همراه اول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..