تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسی یک گام تا ثبت رکوردی دیگر

۷۷۵۳۴۷

۵۹۷ بازدید

مهاجم بارسلونا امشب در دیدار برار خیرونا می‌تواند رکورد بیشترین بازی به عنوان یک بازیکن خارجی را در لالیگا به نام خود ثبت کند.

ایسنا: ‌به نقل از مارکا، شانزدهم اکتبر سال ۲۰۰۴ در دقیقه ۸۲ دیدار اسپانیول و بارسلونا که با پیروزی یک بر صفر تیم مهمان در جریان بود فرانک رایکارد تصمیم گرفت آخرین تعویض تیمش را انجام دهد، سرمربی بارسلونا دکو را از زمین بیرون برد و باعث شد نخستین بازی لیونل آندرس مسی کوکسیتینی‎ در لالیگا رقم بخورد. از آن لحظه یک اسطوره در لالیگا متولد شد.

۴۲۲ بازی بعد و پس از ثبت رکوردهای متعدد، مسی امروز نامش را دوباره در تاریخ لالیگا ثبت خواهد کرد. مهاجم آرژانتینی امشب (یک‌شنبه) در دیدار برابر خیرونا رکورد بیشترین بازی را به عنوان یک بازیکن خارجی در لالیگا خواهد شکست.

ستاره آبی‌ اناری‌ها ۱۵ فصل در لالیگا حضور داشته است. ۱۵ سال حضور باعث شد او به مهم‌ترین بازیکن این بازی‌ها تبدیل شود. آمار مسی در این ۴۲۲ بازی فوق‌العاده‌ است. مهاجم آرژانتینی ۳۲۰ پیروزی، ۶۶ تساوی و ۳۷ شکست را تجربه کرد و توانست ۳۸۶ گل به ثمر برساند تا برترین گلزن تاریخ این بازی‌ها شود.

بازیکن بارسلونا امشب می‌تواند رکورد دنی آلوس را در زمینه بیشترین بازی بشکند. مدافع برزیلی ۴۲۲ بازی در لالیگا انجام داده بود.

همیشه تقویم برای ثبت رکوردهای مسی خوب پیش می‌رود چون او قرار است این رکورد را برابر خیرونا و داربی کاتالونیا ثبت کند. بازیکنان بارسلونا خاطره بازی فصل گذشته برابر این تیم را فراموش نکردند. آبی‌ اناری‌ها ۶ بر دو پیروز شدند و مسی در آن دیدار نقش اصلی را داشت چون دبل کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسی یک گام تا ثبت رکوردی دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..