تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتقاء جایگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد در رتبه بندی بین المللی/ بررسی بیش از ۳۴۰ مصاحبه علمی اعضای هیأت علمی

مدیرکل دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

ارتقاء جایگاه آموزش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه بندی ملی و بین المللیبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد ادهمی مقدم مدیرکل دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در ابتدای سال 97 چند برنامه عملیاتی برای توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی طراحی و تدوین شده بود که بخشی از این برنامه ها در حال حاضر تحقق یافته است.

وی ادامه داد: تعالی مدیریت و رهبری آموزشی حوزه علوم پزشکی، توسعه و گسترش حیطه­ های میان رشته­ ای و تحصیلات تکمیلی، ساماندهی سرمایه انسانی مرتبط با آموزش علوم پزشکی و توسعه کمی و کیفی واحدهای دانشگاهی مجری رشته های علوم پزشکی براساس طرح آمایش سرزمین از جمله برنامه های عملیاتی سال 97 حوزه علوم پزشکی بوده است.

ادهمی مقدم با تأکید بر ارزیابی همیشگی نحوه و میزان دستیابی به برنامه­ های عملیاتی حوزه علوم پزشکی، اظهار داشت: تحول کمی و کیفی برنامه­ های آموزشی و ارتقای جایگاه آموزش علوم پزشکی دانشگاه در رتبه بندی ملی و بین المللی از برنامه­ های عملیاتی و اولویت­های مهم دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی در سال جاری است.

وی ادامه داد: تعامل با دانشگاه های معتبر داخلی برای ارائه دوره های مشترک و‌ بین رشته ای، نظارت بر استقرار آموزش ترکیبی در مقاطع مختلف رشته‌های علوم پزشکی، بازنگری و به روزرسانی برنامه‌های آموزشی و استقرار رویکردهای نوین آموزشی از شاخص­ های دستیابی به تحول کمی و کیفی برنامه­ های آموزشی و ارتقای جایگاه آموزش علوم پزشکی دانشگاه در رتبه بندی ملی و بین المللی است.

ادهمی مقدم گفت: در سال جاری بیش از 340 مصاحبه علمی اعضای هیأت علمی که پرونده­ های آنها مربوط به سالهای گذشته بود، صورت گرفت که در صورت نیاز واحدهای مجری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، جذب خواهند شد.

وی با تأکید بر لزوم توسعه رشته­ های بین رشته ­ای در واحدهای مجری علوم پزشکی، یادآوری کرد: در صورت تأمین هیأت علمی و فراهم شدن زیرساخت­های لازم در واحدهای دانشگاهی، رشته­ های یاد شده را توسعه خواهیم داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتقاء جایگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد در رتبه بندی بین المللی/ بررسی بیش از ۳۴۰ مصاحبه علمی اعضای هیأت علمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..