تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ جوان ۲۵ ساله بوکانی در میان شعله های آتش

ساعت: 11:47 منتشر شده در مورخ: 1397/07/01 شناسه خبر: 1411253

آتش سوزی منزلی مسکونی سبب مرگ جوان ۲۵ ساله بوکانی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان عنوان کرد: که در ساعت ۱۴:۴۰ ظهر امروز پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که در روستای اینگیجه منزلی طعمه حریق شده که بلافاصله ماموران آتش نشان ایستگاه ۳ فرهنگیان به محل اعزام شدند.

فیضه در ادامه گفت؛ آتش نشانان در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده که پس از رسیدن با قفل بودن درب آن ساختمان از دو قسمت داخل و بیرون درب مواجه شدند که فورا با بریدن یکی از قفل ها و شکستن درب دیگر به داخل ساختمان نفوذ کردند، آتش نشانان در هنگام ورود به داخل آن ساختمان با قفل سومی مواجه شدند که بناچار با شکستن شیشه و اقدام فوری به محل حریق راه پیدا کرده و اقدام به اطفا حریق نمودند.

وی اظهار کرد که پس از خاموش کردن آتش، آتش نشانان با جسد جوانی ۲۵ ساله مواجه شدند که متاسفانه جان خود را در میان دود و شعله های آتش از دست داده بود.

علت این حادثه و فوت این جوان توسط مامورین آگاهی و بازپرسی در دست بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ جوان ۲۵ ساله بوکانی در میان شعله های آتش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..