تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات تروریستی نمی تواند امنیت کشور را بر هم بزند/ برخورد قاطع باعاملین حادثه تروریستی اهواز را خواستاریم

ساعت: 12:02 منتشر شده در مورخ: 1397/07/01 شناسه خبر: 1411296

واکنش علمای اهل سنت خراسان شمالی به حادثه تروریستی اهواز؛

علمای اهل سنت خراسان شمالی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی روز گذشته در اهواز و کشته و زخمی شدن جمع کثیری از هموطنان خواستار برخورد قاطع با عاملین این اقدام تروریستس شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، امام جمعه اهل سنت یکه سعود از توابع شهرستان رازوجرگلان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با وجود کارشنکنی دشمنان  ، سرزمین مان شاهد امنیت بوده و با چنین اتفاقاتی امنیت کشور ما به خطر نخواهد افتاد.

اخوند رحیم صمدی اظهار داشت :ما اهل سنت شهرستان رازوجرگلان چنین اتفاقاتی که برنامه ریزی شده از سوی دشمنان اسلام و نظام با همراهی فریب خوردگان آنان انجام می شود را محکوم می کنیم و از نظام جمهوری اسلامی خواستار برخورد قاطع با آنان هستیم.

وی تصریح کرد: همانطور که بیان کردم چنین اتفاقات در گوشه ای از کشور مبنی بر برهم زدن امنیت کشور نیست چرا که کشور ما و نظام و امنیت آن قوی تر از آن است که به بخواهد با این اتفاقات به خطر بیفتد .

 

مخالف هرچیزی علیه نظام و ایجاد وحشت در بین مردم هستیم

یکی دیگر از علمای جرگلان و مدرس حوزه علمیه قریشی در دهستان حصارچه نیز گفت: ما اهل سنت خراسان شمالی با محکوم کردن این اتفاق اعلام می داریم که مخالف هر چیزی هستیم که علیه نظام و ایجاد وحشت در بین مردم باشد هستیم .

آخوند محمد ساجدی افزود: قطعا این اتفاق نیز دسیسه و حیله دشمنان است چرا که مردمی که نظام و سرزمین خود را دوست دارند دست به چنین کاری نخواهند زد.

وی افزود: این اتفاق در ادامه تحریم ها و از سوی دشمنانی همچون آمریکا و پشت پرده آن ها است و اساسا هدف آن ها از بین بردن امنیت نظام جمهوری اسلامی .

آخوند ساجدی خاطرنشان کرد: قطعا آمریکا و دشمنان ما در این اقدامات تروریستی و کشته شدن تعداد زیادی از مردم بیگناه دست دارند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات تروریستی نمی تواند امنیت کشور را بر هم بزند/ برخورد قاطع باعاملین حادثه تروریستی اهواز را خواستاریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..