تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام زمان تشییع پیکر پرویز تاییدی

پیکر مرحوم پرویز تاییدی دوشنبه دوم مهرماه از مقابل خانه سینما (خیابان وصال) تشییع می‌شود.

به گزارش ایسنا طبق گفته خواهرزاده این هنرمند و مترجم، پیکر مرحوم تاییدی ساعت ۹ صبح دوشنبه دوم مهر ماه از خانه سینما شماره ۲ به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع خواهد شد.

تاییدی روز گذشته ۳۱ شهریورماه، در سن ۸۱ سالگی براثر ایست قلبی در منزل خواهرش درگذشت.

 او که متولد سال ۱۳۱۶ بوده، آثار نمایشی زیادی را ترجمه کرده و جزو اولین کسانی شناخته می‌شود که تئاتر را در تلویزیون به شکل تله تئاتر و فیلم تئاتر راه‌ انداخت.

تاییدی که ساخت فیلم‌هایی همچون «آخرین مهلت» و «حمله خرچنگ‌ها» را در کارنامه کاری خود دارد، از نخستین مترجمان و مدرسان، بازیگری آکادمیک در تئاتر محسوب می‌شد و با ترجمه «نظریه‌های استانیسلاوسکی» در حوزه بازیگری نقش مهمی در این باره داشته است. 

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام زمان تشییع پیکر پرویز تاییدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..