تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موانع واگذاری دو باشگاه پایتخت افشا می‎ شود/ متقاضی مدیریت باید دارای شرایط خاص باشد

موانع واگذاری دو باشگاه پایتخت افشا می‎ شود/ متقاضی مدیریت دو باشگاه باید دارای شرایط خاص باشدنماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه موانع واگذاری دو باشگاه پایتخت در جریان طرح تفحص افشا می‎ شود، گفت: بدون تردید واگذاری اصولی و منطقی باشگاه‌ها بسیاری از رانت‌ها را از بین می‌ برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موانع واگذاری دو باشگاه پایتخت در جریان طرح تفحص افشا می‎ شود، گفت: بدون تردید واگذاری اصولی و منطقی باشگاه‌ها بسیاری از رانت‌ها را از بین می‌ برد.

وی مهمترین موضوع در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اهلیت مالک عنوان و اضافه کرد: در این زمینه سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش و جوانان وظیفه مهمی بر عهده دارند که البته سازمان خصوصی سازی به این دلیل که بیشتر در پروژه‎‌های اقتصادی اهلیت افراد را می ‌سنجد، به سختی می ‌تواند در مسیر شناخت افراد اقدام کند، بنابر این ضرورت دارد در این مورد خاص وزارت ورزش به صورت جدی وارد عمل شود.
سعیدی با اشاره به اینکه در واگذاری باشگاه تراکتورسازی نیز حساسیت ها به میزان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود داشت، گفت: استقلال و پرسپولیس نیز می ‌توانند از همین الگو استفاده و به نحو مطلوبی این دو باشگاه را واگذار کنند و مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه تاکید جدی دارد که این دو باشگاه واگذار شود اما سال‌هاست مقاومت عجیبی برای واگذاری این دو باشگاه وجود دارد.

وی اضافه کرد: مدیریتی که در باشگاه تراکتورسازی با وجود تمام مشکلات و بدهی‌های اعمال شده به خوبی پیاده شد، علاوه بر پرداخت بدهی باشگاه و جذب بازیکنان شاخص، رضایت مندی مردم آذربایجان و هواداران باشگاه را نیز به دنبال داشته است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: داشتن برنامه عملیاتی و سوابق مدیریتی مقبول برای مدیریت دو باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس از ویژگی‌ هایی است که فرد متقاضی مدیریت دو باشگاه باید در این زمینه‌ها حایز صلاحیت باشد.

انتهای پیام/ب

صحبت های نماینده مردم تبریز درباره موانع واگذاری دو باشگاه پایتخت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موانع واگذاری دو باشگاه پایتخت افشا می‎ شود/ متقاضی مدیریت باید دارای شرایط خاص باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..