تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان طرح بخشودگی جرایم دانشجویان به صندوق رفاه

یزدان‌مهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

پایان طرح بخشودگی جرایم دانشجویان به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علومذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  از پایان طرح بخشودگی صددرصدی جرایم بدهکاران به صندوق رفاه تا امروز خبر داد و گفت: ۴۴۰ میلیارد تومان مطالبات سنواتی داشتیم که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته بیشترین  آن تاکنون وصول شده و به چرخه خدمات رسانی صندوق رفاه بازگشته است.

وی ادامه داد: با توجه به مطالبات باقیمانده، کمپینی طراحی کردیم و طرح بخشودگی صددرصدی جرایم بدهکاران به منظور مراعات حال دانشجویان اجرا شد تا در آن دانشجویان بدهکاری خود را پرداخت کنند و یا مجددا آن را تقسیط کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: این طرح به مناسبت عید قربان و غدیر اجرا شد و مهلت آن از ۲۰ مرداد تا ۱۰ شهریور ماه بود ولی باتوجه به شرایط حال دانشجویان طرح تا پایان شهریور تمدید شد و  به پایان  رسید.

یزدان مهر تصریح کرد: با اجرای این طرح ما فرصتی ۶ ماهه به دانشجویان دادیم تا بتوانند مبالغ بدهی خود را به صندوق پرداخت کنند. 

انتهای پیام/

اجرای طرح بخشودگی  صددرصدی جرایم بدهکاران به صندوق رفاه 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان طرح بخشودگی جرایم دانشجویان به صندوق رفاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..