تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام و فرصت‌های شغلی در برترین‌ها

۶۷۰۰۲۲

۳۳۵۴۴ بازدید

برترین‌ها با رویکرد توسعه و بهبود مستمر، و راه اندازی سرویس‌های جدید و ارزش آفرینی برای مخاطبان، جهت طرح توسعه سازمانی و تکمیل نیروی انسانی خود، از علاقه‌مندان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌نماید.

مجله اینترنتی برترین ها، با هدف ارائه محتوای ارزشمند و کاربردی در فروردین ماه سال 90 آغاز بکار کرد؛ گزیده اخبار روز و مطالب متنوع در زمینه های سبک زندگی، گردشگری، چهره ها، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، تکنولوژی، کودک و سرگرمی بخشهای مختلف این سایت را تشکیل می دهند.

برترین ها با رویکرد توسعه و بهبود مستمر، و راه اندازی سرویس‌های جدید و ارزش آفرینی برای مخاطبان، جهت طرح توسعه سازمانی و تکمیل نیروی انسانی خود، از علاقه‌مندان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌نماید.   

شرایط کاری اولویت دهنده:

1. داشتن تجربه کاری مرتبط
2. روحیه کار تیمی
3. پویایی و تلاش پیوسته برای رشد توانایی ها و استعدادهای فردی

در زمینه شغلی:
 

تایپیست و اپراتور ورود محتوا

لطفا در صورت تمایل به همکاری در زمینه اشاره شده چه به صورت حضوری و چه دورکار، رزومه خود را به آدرس زیر ارسال نمائید:

 job.bartarinha@gmail.com

پیشنهاد می شود در رزومه خود موارد زیر را حتما عنوان نمائید:

1. مشخصات فردی کامل به همراه وضعیت نظام وظیفه، وضعیت تاهل، عکس
2. اطلاعات دقیق جهت تماس
3. سوابق تحصیلی
4. دوره های آموزشی به همراه محل گذراندن دوره
5. عنوان شغل مورد نظر
6. سوابق کاری
7. تخصص ها
8. آشنایی با نرم افزار ها
9. روحیه، توانمندی ها و علایق
10. پایه حقوق درخواستی

برترین ها پس از بررسی اولیه رزومه های ارسال شده، در صورت واجد شرایط بودن، از شما جهت شرکت در مصاحبه استخدام دعوت خواهد نمود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام و فرصت‌های شغلی در برترین‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..