تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین خبر برای تیم ملی والیبال در آستانه بازی با آمریکا از سوی سرمربی حریف

سرمربی تیم‌ ملی والیبال آمریکا گفت: بازیکنان اصلی من چند بازی سخت را پشت سر گذاشته اند و کمی خسته هستند

سرمربی والیبال آمریکا: مقابل ایران از بازیکنان ذخیره استفاده می‌کنم

جان اسپراو، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در مورد بازی امروز(یکشنبه) تیمش مقابل ایران در پایان مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: بازی با ایران، آخرین مسابقه گروهی در مرحله دوم مسابقات برای ماست. صعود ما به مرحله نهایی قطعی شده است و در مورد بازی با ایران و تاکتیک های این بازی باید بعد از مشورت با همکارانم، تصمیم گیری کنم.

او ادامه داد: بازیکنان اصلی من چند بازی سخت را پشت سر گذاشته اند و کمی خسته هستند. به همین دلیل بازیکنان ذخیره من شانس زیادی دارند تا در بازی مقابل ایران به میدان بروند.

اسپراو در مورد بازی شب گذشته مقابل بلغارستان تصریح کرد: تماشاگران بلغارستان شب گذشته عالی بودند و تیم خود را به خوبی تشویق کردند. من چنین جوی را در کشورهای ایران، ایتالیا و لهستان نیز تجربه کرده بودم.

او در پایان گفت: بازیکنان من به خوبی با جو سالن کنار آمدند و بازی خود را ارائه کردند به ویژه در ست سوم که تیم بلغارستان، بازی را بهتر شروع کرد، به بازی برگشتند و کیفیت همیشگی خود را به دست آوردند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین خبر برای تیم ملی والیبال در آستانه بازی با آمریکا از سوی سرمربی حریف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..