تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو اتفاق تاریخی و تلخ در استقلال با شفر

۷۷۵۲۷۶

۷۲۵ بازدید

ایلنا: استقلال تهران در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 0-0 در برابر میزبان خود نساجی مازندران متوقف شد تا نتواند به دومین برد فصل خود برسد.

استقلال با وینفرد شفر برای اولین بار در سه هفته متوالی کمتر از سه امتیاز گرفت و همچنین نتوانست گل بزند تا یک اتفاق تاریخی و تلخ برای این پیرمرد آلمانی رقم بخورد.

استقلال برای دومین بار در زمان شفر در سه بازی متوالی نبرد اما دفعه قبل آنها سه تساوی به دست آوردند ولی حالا دو تساوی و یک باخت به نام خود ثبت کردند. همچنین برای اولین بار استقلال در سه هفته پیاپی در لیگ برتر موفق نشدند حتی یک گل هم بزنند. از آخرین گل استقلال در لیگ 309 دقیقه می گذرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو اتفاق تاریخی و تلخ در استقلال با شفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..