تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید 40 میلیون لیتر بنزین در روز

‌مدیر عملیات پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس ضمن تشریح اقدامات انجام شده در فاز سوم این پالایشگاه، بیان کرد: تا پایان امسال ظرفیت تولید بنزین را به 40 میلیون لیتر در روز خواهیم رساند.

تولید 40 میلیون لیتر بنزین در روز  سروش ذیگلری در تشریح اقدامات انجام شده در فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: واحد تقطیر فاز سوم تکمیل و راه اندازی شده و با ظرفیت نهایی در مدار قرار گرفته است.

ذیگلری ظرفیت نهایی این واحد را 120 هزار بشکه در روز عنوان کرد و گفت: از آن جایی که خوراک پالایشگاه، از میدان مشترک گازی پارس جنوبی تامین می شود تمام تلاش خود را برای جلوگیری از خام فروشی ذخایر کشور به خرج خواهیم داد.

وی ادامه داد: واحدهای شیرین‌سازی نفتا و واحدهای بنزین سازی نیز در مراحل پایانی ساختمان و نصب قرار دارد که واحد شیرین سازی نفتا در روندی سریع و با اقدامات شبانه‌روزی در حال پیشرفت است و در پاییز امسال راه اندازی می‌شود، در ضمن واحد بنزین سازی نیز تا پایان سال جاری تکمیل و به مدار تولید وارد خواهد شد.

مدیر عملیات پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس در پایان بیان داشت: با تکمیل فعالیت های فاز سوم، ظرفیت تولید بنزین در پالایشگاه ستاره خلیج فارس به 40 میلیون لیتر در روز خواهد رسید.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/600754

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

آیا زندگی شما نمونه خوبی از قوانین مورفی است؟

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...

آرشیو کوتاه و خواندنی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید 40 میلیون لیتر بنزین در روز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..