تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود 50 دستگاه آمبولانس جدید به بهشت زهرا

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سعید خال در آیین بهره‌برداری از پروژه‌ها و اقدامات فرهنگی و ترافیکی و هوشمندسازی سازمان بهشت زهرا که صبح امروز با حضور سید محمدعلی افشانی شهردار تهران و مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران برگزار شد اظهار کرد: بهشت زهرا مدفن 30 هزار شهید گرانقدر، 4 هزار شهید گمنام و 210 شهید مدافع حرم است.

وی تصریح کرد: در‌ آستانه هفته دفاع مقدس و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هشتمین زنگ دانش‌آموز شهید در بهشت زهرا با همکاری شهرداری تهران، وزارت آموزش و پرورش و بنیاد شهید نواخته خواهد شد.

خال گفت: زنگ شهید الگویی در سراسر کشور خواهد بود و با اینگونه مراسم می‌توانیم یاد و خاطره 36 هزار دانش‌آموز شهید در سراسر کشور و 3850 شهید دانش‌آموز در بهشت زهرا را گرامی بداریم.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا با اشاره به بهره‌برداری 20 پروژه فرهنگی، ترافیکی و هوشمندسازی این سازمان در آستانه سال تحصیلی جدید و همزمان با هفته دفاع مقدس اظهار کرد: راه‌اندازی و نوسازی 50 دستگاه آمبولانس شهری با ظرفیت هر آمبولانس 4 متوفی از اقداماتی است که امروز به بهره‌برداری خواهد رسید و با راه‌اندازی این تعداد‌ آمبولانس ظرفیت جابه‌جایی متوفیان به 100 به 200 تن افزایش خواهد یافت.

وی گفت: 50 دستگاه آمبولانس جدید وارد چرخه کار و خدمت‌رسانی خواهند شد ضمن اینکه راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک بهشت زهرا یکی دیگر از اقداماتی است که امروز انجام خواهد شد.

خال گفت: مرکز کنترل ترافیک در شب جمعه سال آخر 96 به صورت پایلوت و آزمایشی راه‌اندازی شد و با توجه به نتایج مثبت آن تصمیم گرفته شد این مرکز به صورت دائم و مستمر خدمت‌رسانی کند.

وی گفت: بر همین اساس مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا در ایام و مناسبت‌ها فعالیت خواهد داشت به طوری که این مرکز کنترل لازم را بر میادین شهر تهران و مبادی ورودی بهشت زهرا برای تسهیل در ترافیک خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا تصریح کرد:‌ راه‌اندازی دو سوله بحران یکی دیگر از اقداماتی است که در این سازمان با حضور شهردار تهران انجام خواهد گرفت که ابعاد هر کدام از این سوله‌ها 30 در 30 و به مساحت 2 هزار و 520 متر مربع است. ضمن اینکه سالن‌های سوله‌ها متناسب با شرایط در زمان بحران و بر اساس استانداردها ساخته شده است.

خال افزود: سوله‌ها در یک فضای حدود یک هکتاری احداث شده ضمن اینکه 150 سرچشمه سرویس جدید بهداشتی راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان بهشت زهرا در حوزه فرهنگی و مرگ‌ آگاهی گفت: رونمایی از جلد کتاب دوم خاطرات پرسنل و کارکنان بهشت زهرا از دیگر اقداماتی است که امروز انجام خواهد گرفت که در این کتاب 140 خاطره جدید از پرسنل بهشت زهرا به نگارش در آمده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا افزود: جلد اول این کتاب 10 سال تجدید چاپ شد ضمن اینکه سازمان بهشت زهرا برنامه‌های متعددی را در خصوص مرگ‌ آگاهی انجام داده است.

خال همچنین در خصوص طرح‌های سازمان بهشت زهرا در حوزه هوشمندسازی بیان کرد: بر همین اساس نقشه بهشت زهرا در دو زبان بر روی سایت بارگذاری شده است ضمن اینکه نرم‌افزاری از شهدای بهشت زهرا در سایت پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به توسعه و حمایت از کانون تطهیرکنندگان بیان کرد: زیست‌پذیری یکی از شعارهایی است که شهردار تهران در برنامه‌های خود اعلام کرده است که ما این موضوع را در حوزه آرامستان‌ها مورد توجه قرار داده‌ایم و بر همین اساس شبکه‌ای تحت عنوان تهدیدکنندگان راه‌اندازی کرده‌ایم که بسیاری از هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و ... عضو این شبکه هستند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا گفت: نصب 24 تابلو به عنوان مرگ‌آگاهی، ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایت‌مندی از دیگر برنامه‌های این سازمان محسوب می‌شود ضمن اینکه این سازمان از آغاز فعالیتش از تیرماه 49 یک ثانیه تعطیلی را در ارائه خدمات نداشته است.

وی در خصوص هزینه آمبولانس‌های جدید سازمان بهشت زهرا گفت: برای هر کدام از آمبولانس‌ها 250 میلیون تومان بر اساس ارز گذشته هزینه شده است و هزینه خرید این آمبولانس‌ها از محل سازمان تعاونی مصرف کنندگان بهشت زهرا بودجه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود 50 دستگاه آمبولانس جدید به بهشت زهرا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..