تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی خونین پراید پس از تصادف با L90 + تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 14:21 روز گذشته واژگونی خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه خرازی، روبه‌روی شهرک امید دژبان به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 114 به محل حادثه اعزام شدند. 

بهزاد حاج جعفری؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی  درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید پس از برخورد با یک دستگاه خودرو سواری L90 از مسیر اصلی خود منحرف و واژگون شده بود.

وی ادامه داد: راننده 32 ساله پراید مصدوم و پیش از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی توسط شهروندان از خودرو خارج شده بود.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از ایمن‌سازی محل حادثه با قطع سیستم برق خودرو و کشیدن نوار احتیاط، خودروی سواری را به حالت اولیه درآورده و پس از جلوگیری از نشت بنزین پراید و انتقال آن به وسیله جرثقیل به مأموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی خونین پراید پس از تصادف با L90 + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..