تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدال پدیده صدر نشین با تراکتوری ها در مشهد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در قالب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران،پدیده مشهد امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان تراکتور سازی تبریز خواهد بود.

جدال پدیده صدر نشین با تراکتوری ها در مشهد

شاگردان گل محمدی که از ابتدای این فصل عکلمرد بسیار خوبی را از خود نشان دادند و به نوعی می توان گفت حتی بهتر از حد انتظار هم عمل کردند امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان تراکتوری خواهند بود که در وضعیت چندان خوبی قرار ندارد.

پدیده ای ها تا به اینجا از رقابت ها با ۱شکست و ۵پیروزی موفق به کسب ۱۵ امتیاز شدند و صدر نشین فعلی لیگ برتر هستند و موفق شدند فضای امنی را در جدول برای خود ایجاد کنند.

اما اگر بخواهیم کمی دقیق شویم روی برد های متعدد شاگردان گل محمدی؛ باید بگوییم دلیل این پیروزی های متعدد و آمار و ارقام درخشان چیزی نیست جز خستگی ناپذیری پدیده ای ها تا آخرین لحظه؛پدیده مشهد که این روز ها توانسته است در حد و اندازه نامش ظاهر شود،نتیجه ای را جز پیروزی نمی پذیرد و زمانی بازی برای آن ها تمام می شود که گل پیروزی را زده باشند.

جدال پدیده صدر نشین با تراکتوری ها در مشهد

گفتنی است پدیده بیش از ۸۰درصد امتیازات خود را با گل های دقیقه ۸۰ به بعد به دست آورده و از همین رو میگوییم که آن ها تا آخرین ثانیه های بازی از تلاش برای پیروزی دست نمی کشند.

اما اشاره ای هم بکنیم به حال و روز تراکتور سازی تبریز که در دیدار امروز با پدیده مشهد رقابت میکند.

تراکتوری که از ابتدای رقابت های لیگ برتر با توجه به نقل و انتقالات درخشانی که داشتند همه منتظر رونمایی از چهره اروپایی اش بودند حالا تا هفته هفتم رقابت ها با ۳مساوی،۱باخت و ۲پیروزی در جایگاه ششم جدول قرار دارد و نتوانسته در حد و اندازه خودش ظاهر شود.

تراکتور سازی تبریز در هفته گذشته بعد از شکستی که در مقابل صنعت نفت آبادان تجربه کرد واز  رقابت های جام حذفی کنار گذاشته شد با مربی پر نام و آوازه اش جان توشاک  قعط همکاری کرد و حالا مشخص نیست چه کسی جایگزین توشاک خواهد شد و تا زمان آمدن سرمربی جدید تمرینات آن ها به چه صورت خواهد بود.

تراکتور سازی در این فصل به غیر خرید های خارجی گران قیمتی که داشت دست روی کاپیتان های تیم ملی گذاشت و موفق شد مسعود شجاعی،اشکان دژاگه و احسان حاج صفی که فردا برای اولین بار با لباس تراکتور سازی به میدان میرود را جذب کند.

مقابل تیمی پرمهره بازی سختی داریم

 یحیی گل‌محمدی سرمربی باشگاه پدیده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر تراکتورسازی گفت: باید مقابل تیمی پرمهره و باانگیزه به میدان برویم. این تیم توان و قدرت بالایی دارد و کار سختی داریم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و هواداران لذت ببرند.

جدال پدیده صدر نشین با تراکتوری ها در مشهد

️وی افزود: همه هدف ما از ابتدای لیگ ارائه یک فوتبال خوب بوده که هوادار راضی از ورزشگاه به خانه بازگردد. امیدوارم در نهایت برنده باشیم.

گل‌محمدی در خصوص وضعیت مالی پدیده گفت: هنوز خبر جدیدی نبوده و امروز هم قرار بود پرداختی داشته‌باشیم اما اتفاقی نیافتاده و بخشی از سرحال نبودن من به همین موضوع مربوط است. ساعت ۱۶ تمرین داریم و نمی‌دانم به بازیکنانم چه بگویم. صحبت کردن در خصوص این قضیه اینقدر انجام شده که تا حدی لوث شده‌است. دوست داشتیم که این اتفاق امروز می‌افتاد و روحیه تیمم بالاتر می‌رفت اما نشد. امیدوارم تا فردا حل شود.

وی افزود: نمی‌دانم واقعا شرایط به چه شکل پیش می‌رود‌ اگر تا اینجا هم بالا آمده ایم به واسطه انگیزه‌ و شرف بازیکنانم بوده‌است‌. اگر غیرت بازیکنانم نبود اینجای جدول نبودیم‌. شک ندارم که حتی اگر مشکلات حل نشود، بازیکنانم از جان مایه می‌گذارند اما برایم سوال است که چرا این مشکلات حل نمی‌شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد تا بازیکنانی که با هزار امید به مشهد آمدند و آینده‌دار هستند، با روحیه‌ای مضاعف کار خود را ادامه دهند.

سرمربی باشگاه پدیده تصریح کرد: واقعا حیف است حالا که تیم خوبی جمع و جور شده و می‌تواند امسال نتایج خوبی کسب شود و مایه خوشحالی مردم مشهد باشیم، اینقدر راحت همه چیز را از دست بدهیم. شور و حال خوبی به وجود آمده و کاش مسوولان استانی و شهری نیم‌نگاهی به این‌شور و حال داشته باشند.

گل‌محمدی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت: ناصحی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما خوشبختانه محرومی نداریم.

انتهای پیام//ع.ع

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدال پدیده صدر نشین با تراکتوری ها در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..