تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلاس در بانکرینگ بوشهر/ متهم به گرجستان گریخت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مسئول فروش فرآورده‌های نفتی به کشتی‌ها (بانکرینگ) در منطقه بوشهر با اختلاس چند ده میلیارد تومانی متواری شد.

ظاهرا ح. ط؛ که مدت ۲ سال و نیم است که در این سمت مشغول به کار بوده است پیش از این دو بار دیگر نیز دست به سوء استفاده زده بود که در نوبت‌های قبل ارقام این سوء استفاده‌ها اندک بوده است. با این وجود ظاهرا توجهی به این موضوع از سوی مسئولان امر صورت نگرفته بود تا این که نام برده توانست ارقام کلان تری را به جیب بزند.

 ظاهرا ح. ط. که پیش‌تر خانواده خود را به گرجستان فرستاده بود خود نیز به این کشور متواری شده است.

بنا بر این گزارش هم اکنون تیمی از بازرسی و حراست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای پیگیری موضوع به منطقه بوشهر اعزام شده‌اند. انتظار می‌رود پس از بررسی‌های لازم در خصوص اصلاح وضعیت بانکرینگ آن منطقه اقدامات ضربتی صورت پذیرد.

بر اساس این گزارش، پیش از این کارشناسان صنعت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی هشدار‌های متعددی درباره رویه‌های بانکرینگ و تغییر این رویه‌ها به نفع بازنشستگان و شرکت‌های آن‌ها مطرح کرده بودند.

منبع : فارس

انتهای پیام/پ

اختلاس در بوشهر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلاس در بانکرینگ بوشهر/ متهم به گرجستان گریخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..