تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران، سوریه نمی‌شود

گزارش توئیتری از واکنش‌ها به حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز؛

به گزارش شمانیوز: صبح امروز دقایقی بعد از شروع مراسم رژه نیروهای مسلح، یک تیم تروریستی وابسته به گروهک تروریستی الاحوازیه با سلاح های گرم به این مراسم حمله کردند. در این حمله تروریستی متاسفانه 11 تن از نیروهای مسلح و شهروندان اهوازی به شهادت رسیده و بیشاز 30 نفرنیز مجروح شدند.

طبق آخرین اخبار سه تن از تروریست های وابسته به گروهک الاحوازیه به هلاکت رسیده و یک تن نیز دستگیر شده است.

بعداز این حمله تروریستی، تصاویر مختلفی توسط رسانه‌های مختلف مخابره شد که برخی از آنها از دید فعالان اجتماعی بسیار تاثیرگذار بوده‌اند.

نکه مشترک در همه این واکنش‌ها، تاکید فعالان فضای مجازی بر پروژه آشوب امنیتی و در نتیجه سوریه سازی در مناطق مرزی و سپس تبدیل ان به یک بحران ملی است. «علیرضا پورجعفری» چنین به این حمله واکنش نشان داده است: «آی آمریکایی، آی سلبریتی بی غیرت، آی خودفروخته مزدور، ایران سوریه نمی‌شود». همچنین کاربر دیگری بنم «بنت‌الهدی» در توئیتر خود چنین نوشت: «شیرمردان ارتش و سپاه پناه مردم هستن. حتی وقتی خودشان مورد حمله تروریستی قرار می‌گیرند».

در ادامه برخی از این واکنش‌ها را مشاهده می‌کنید:

 

منبع: خبرنامه دانشجویان ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران، سوریه نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..