تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتی گیران بانوی ایران در نخستین میدان برون مرزی حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این رقابت ها از ساعت 11 صبح امروز به وقت ایران و با حضور کشتی گیرانی از کشورهای ایران، ارمنستان، گرجستان، اوکراین، قرقیزستان، مصر، ایتالیا، عراق، سوریه و لبنان برگزار می شود.
نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان در نخستین میدان برون مرزی خود به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم فاطمه محمدی در دور اول به مصاف تامارا یاسین از عراق می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران ندا محمد از مصر و آنارا زومالی از قرقیزستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن 8 نفر حضور دارند.

در وزن 55 کیلوگرم که 8 کشتی گیر حضور دارند. زهرا یزدانی ابتدا به مصاف یانا سوروکا از اوکراین می رود و در صورت پیروزی در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده سامارا عبدالمالیک از قرقیزستان و ژینیا خاچاتاریان از ارمنستان می رود.

در وزن 60 کیلوگرم که 4 کشتی گیر حضور دارند مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود که فاطمه نیکبخت از کشورمان باید سه کشتی با نمایندگان گرجستان، عراق و سوریه بگیرد.

در وزن 65 کیلوگرم که 7 نفر شرکت کرده اند، مسابقات در دو گروه و به صورت دوره ای برگزار می شود که میمنت قاسم آبادی با کشتی گیرانی از ایتالیا و اوکراین مبارزه می کند و نفرات اول و دوم هرگروه به صورت ضربدری با هم کشتی می گیرند و نفرات برنده راهی دیدار فینال و نفرات بازنده نیز راهی دیدار رده بندی می شوند.

در وزن 70 کیلوگرم که 6 نفر حضور دارند مسابقات در دو گروه و به صورت دوره ای برگزار می شود که کوثر لفته زاده با نمایندگان کشورهای ایتالیا و لبنان کشتی می گیرد.

در وزن 75 کیلوگرم که سه نفر حضور دارند معصومه خانلر با کشتی گیران عراق و سوریه به صورت دوره ای مبارزه می کند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

حضور نمایندگان ده کشور دنیا در رقابت های بین المللی کشتی کلاسیک بانوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتی گیران بانوی ایران در نخستین میدان برون مرزی حریفان خود را شناختند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..