تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت محرومان و مصدومان استقلال در دربی 88

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  تیم فوتبال استقلال از امروز دور جدید تمرینات خود را برای رویارویی مقابل پرسپولیس در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر آغاز می کند .شاگردان شفر پس ازکسب تساوی صفر _صفر برابر تیم نساجی مازندران امروز عصر در یک نوبت تمرینات خود را دنبال می کنند .

وضعیت اخطار های بازیکنان استقلال

تیم فوتبال استقلال در حالی روز پنج شنبه مقابل پرسپولیس  قرار می گیرد که این تیم بازیکن محرومی ندارد ، آرمین سهرابیان ،میلاد زکی پور و محمد دانشگر 2 اخطاره هستند و طبق قانون جدید  تنها بازیکنان 4 اخطاره محروم می شوند به این ترتیب تیم فوتبال استقلال در برابر رقیب سنتی بازیکنی که محروم باشد را در اختیار ندارد .

وضعیت مصدومان استقلال برابر پرسپولیس

فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی 2 بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال که به دلیل آسیب دیدگی دیدار تیمشان مقابل نساجی مازندران را از دست دادند در حال درمان و مداوای خود هستند و این 2 بازیکن دربازی روز 5 مهر ماه یعنی دربی می توانند تیمشان را همراهی کنند .

همچنین نیومایر که به دلیل سرماخوردگی دیدار تیمش برابر نساجی را از دست داده بود مشکلی برای حضور در دربی ندارد .

میثم تیموری و مرتضی آقاخان نیز به دلیل مصدومیت همچنان دور از تزکیب آبی پوشان هستند .

دربی هشتاد و هشتم بین 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس روز 5 مهر ماه برگزار می شود .

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت محرومان و مصدومان استقلال در دربی 88»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..