تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم بسکتبال دانشگاه تهران قهرمان رقابت های دانشگاهی شد

تیم بسکتبال دانشگاه تهران قهرمان رقابت های دانشگاهی شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، تیم بسکتبال دانشگاه تهران که در دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاههای آسیا و اقیانوسیه اتحادیه ( AUAP) در ژنگزو چین شرکت کرده بود در دیدار نهایی این مسابقات با برتری مقابل دانشگاه بين المللي siasبه عنوان قهرمانی رسید.

تیم بسکتبال کشورمان در این دیدار با نتیجه ۶۱ بر ۵۹ برابر تیم دانشگاه بين المللي sias به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در دیدار رده بندی تیم دانشگاه zhengzhou موفق شد با نتیجه ۷۸ بر ۷۳ دانشگاه Henan را شکست دهد و به عنوان سومی این رقابت ها رسید. همچنین در پایان این رقابت ها اصغر کاردوست به عنوان بهترین بازیکن این دوره از رقابت ها انتخاب شد .

تیم بسکتبال دانشگاه تهران با ترکیب امیر اسماعیلی طاهری ، علیرضا هنر دوست ، رضا صباغ ، حنیف محمدی ، احسان صمدی ، میلاد سبزی ، سید محمد جواد زارع ، امیر حسین آذری ، محسن حقانی ، محمد سیستانی ، مجید رحیمیان ، و اصغر کاردوست و به مربیگری مهدی معصومی و سرپرستی علی حبیب الهی در این رقابتها شرکت کرده بود.

دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاههای آسیا و اقیانوسیه اتحادیه ( AUAP) از 27 شهریور ماه با حضور ده تیم در شهر ژنگزو چین برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

قدیمی: ۳ تیم به مسابقات جهانی بین دانشگاهی اعزام می‌شوند

اهتزاز پرچم ایران در دهکده بازی ها

یونیور سیاد بزرگترین رویداد دانشجویان در سال ۹۶

انتهای پیام/

قهرمانی دانشگاه تهران در رقابت های بسکتبال دانشگاهی آسیا و اقیانوسه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم بسکتبال دانشگاه تهران قهرمان رقابت های دانشگاهی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..