تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عفیف: برای بازی با پرسپولیس سخت کار می‌کنیم

۷۷۵۲۰۴

۱۱ بازدید

۲ بازیکن السد قطر به ارزیایی شرایط این تیم پیش از مصاف آسیایی با پرسپولیس پرداختند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه العرب قطر، اکرم عفیف، ملی‌پوش قطری تیم السد پس از پیروزی 5 بر صفر برابر الریان در هفته ششم لیگ ستارگان گفت: این پیروزی بزرگ را به هواداران تبریک می‌گویم و ما برای 2 بازی مهم نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس و بازی‌های لیگ ستارگان قطر سخت کار می‌کنیم. هدف‌مان در هر بازی بهترین‌ بودن است.

وی افزود: تیم السد گام به گام در مسیر پیشرفت و رسیدن به هدف است. ما پس از بازی هفته هفتم لیگ ستارگان برابر قطر اس‌سی تمرین‌های خود برای دیدار با پرسپولیس تشدید خواهیم کرد.

خوخی بوعلام، دیگر بازیکن تیم السد قطر نیز اظهار داشت: ما در هر بازی فقط روی عملکرد خودمان تمرکز می‌کنیم. السد قادر به تاج‌گذاری در لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا است و امیدوارم با حمایت منسجم هواداران این سطح فنی خوب خود را حفظ کنیم. ما پس از صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا که یک پیشرفت بزرگ است به مصاف الریان رفتیم. مسئله‌ای که به بازیکنان السد اعتماد به نفس زیادی بخشید.

بازی رفت تیم‌های السد و پرسپولیس ساعت 18:15 به وقت دوحه (18:45 به وقت تهران) روز 2 اکتبر (10 مهر) در ورزشگاه جاسم بن حمد باشگاه السد دوحه برگزار خواهد شد. بازی برگشت نیز روز اول آبان ساعت 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه آزادی خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عفیف: برای بازی با پرسپولیس سخت کار می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..