تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی با مرگ دختر جوان در صعود به ساختمان 8 طبقه! + فیلم

بازی با مرگ دختر جوان در صعود به ساختمان بلند! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید یکی از برنامه هایی که باید پس از نمایش برخی فیلم های دارای صحنه های خطرناک و مهیج از جمله پریدن بازیگر از مکانی مرتفع یا بالعکس بالا رفتن بازیگر فیلم از ساختمانی بلند پخش شود پشت صحنه این فیلم هاست. با پخش پشت صحنه چنین فیلم هایی به برخی از مخاطبان خام و بی تجربه این نوع فیلم ها یادآوری می شود که  در برخی از صحنه های مهیج فیلم یک بدلکار به جای بازیگر اصلی و محبوب آنها ایفای نقش کرده و یا اصلا از جلوه های ویژه استفاده شده است. این در حالی است که بدلیل خطرناک بودن برخی صحنه ها  برخی اوقات خبرهایی از کشته شدن یا آسیب دیدگی شدید حتی بدلکاران نیز هنگام ایفای یک نقش فیلم منتشر می شود.

پخش این نوع فیلم ها بدون در نظر گرفتن شرایط سنی بینندگان در ساعت های پربیننده تلویزیون منجر به هیجانی شدن برخی مخاطبان بی تجربه می شود. این گروه از نوجوانان و جوانان بی تجربه با الگوبرداری کاذب از بازیگران محبوب خود در فیلم ها سعی می کنند از آنها در زندگی واقعی نیز تقلید کنند که ممکن است جان خود را در معرض خطری جدی قرار دهند، مانند دختر نوجوان اهل منچستر انگلیس که به تازگی با اقدام خطرناک خود در بالا رفتن از ساختمان 8 طبقه یک پارکینگ خودرو در این کشور خبرساز شد.

در ویدئویی که منتشر شده است این دختر نوجوان را در حالی که سعی می کند مانند بدلکار فیلم مرد عنکبوتی از این ساختمان مرتفع بالا برود نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود این دختر در مدت 40 ثانیه خود را به بالای این ساختمان می رساند. "مایکل فیلیپس" 37 ساله و یک شاهد عینی که محل کارش روبروی این پارکینگ خودرو است در این خصوص گفت :

" من صدای مردم را شنیدم که فریاد می زدند نگاه کنید، نگاه کنید این زن داره چکار می کنه؟ و من بلافاصله از پشت میز کارم به جلوی پنجره پریدم. نمی توانستم صحنه ای را که می دیدم باور کنم. من در اینستاگرام فیلم های مشابه ای را دیده بودم اما این زن جوان بدون هیچ تجهیزات ایمنی در حال انجام این عمل خطرناک بود.صادقانه باید بگویم خیلی برای جان این زن جوان نگران بودم. او پس از آنکه به بالای ساختمان رسید به پایین نگاه کرد، مانند یک ستاره موسیقی که از بالای سن به طرفدارانش نگاه می کند."

عمل خطرناک این دختر جوان در حالی خبرساز می شود که اوایل امسال نیز جوان دیگری با بالا رفتن از داربست 18 متری یک ساختمان خبرساز شده بود. "ترانس مورای" اگرچه تجهیزات ایمنی به همراه داشت اما پس از رسیدن به زمین توسط پلیس بازداشت شد. این جوان به علت بر هم زدن آرامش روانی جامعه در انجام حرکات نمایشی به 26 هفته زندان تعلیقی محکوم شد.

انتهای پیام/

اقدام خطرناک دختر بی تجربه در صعود به ساختمان مرتفع



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی با مرگ دختر جوان در صعود به ساختمان 8 طبقه! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..