تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهوری آذربایجان حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد

رئیس جمهوری آذربایجان در پیامی حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد و تلفات جانی این حادثه را به دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری و مردم ایران تسلیت گفت.

به گزارش شمانیوز: در پیام روز شنبه  الهام علی اف،آمده است :این حادثه وحشتناک ما را بشدت متأثر کرده و ضمن محکوم کردن ترور بر ضرورت مبارزه قاطعانه علیه تمام اشکال و مظاهر آن تاکید می کنیم.
علی اف در ادامه این پیام، فاجعه اهواز را از سوی خود و مردم جمهوری آذربایجان، به دکتر روحانی ، خانواده ها و نزدیکان جان باختگان تسلیت گفته و برای مجروحین این حادثه شفای عاجل آرزو کرده است.
وزیران دفاع و کشور جمهوری آذربایجان نیز امروز در پیام های جداگانه ای که به سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو تسلیم شد، حادثه تروریستی اهواز را محکوم و جان باختن شهروندان ایرانی در این حادثه را به همتایان خود در دولت و مردم کشورمان تسلیت گفتند.

** پیام تسلیت وزیر دفاع جمهوری آذربایجان
وزیر دفاع جمهوری آذربایجان، طی پیامی حادثه تروریستی اهواز را محکوم و تلفات جانی این حادثه را به « امیر حاتمی» وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و «محمد حسین باقری» فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح تسلیت گفت.
به گزارش واحد مطبوعاتی وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، در پیام تسلیت ذاکر حسن اف ، آمده است: خبر کشته و مجروح شدن افراد نظامی و غیرنظامی بر اثر اقدام تروریستی خائنانه در رژه نظامی شهر اهواز موجب تالم و تاسف شد .
با ابراز همدردی ،این اقدام تروریستی را به شدت محکوم می کنیم و برای جان باختگان این حادثه، رحمت الهی و برای نزدیکان و خانواده آنها صبر و برای مجروحین شفای عاجل آرزو داریم.

** وزیر کشور جمهوری آذربایجان: تروریسم را بشدت محکوم می کنیم
رامیل اوسوب اف ، وزیر کشور جمهوری آذربایجان نیز امروز در پیامی به همتای ایرانی خود دکتر رحمانی فضلی ، ضمن ابراز تاسف از وقوع حادثه تروریستی در اهواز ،اعلام کرد که تروریسم را در تمام اشکال و نمادهای آن بشدت محکوم می کنیم .
در این پیام آمده است : در این واقعه خونین شریک درد شما هستیم و آن را به شما ، خانواده ها و نزدیکان قربانیان تسلیت گفته و برای مجروحین آززوی شفای عاجل داریم .
چهار تروریست مسلح صبح روز شنبه با حمله به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حال برگزاری بود، حدود 24 نفر را کشتند و 53 نفر را زخمی کردند.
در میان شهدا تعدادی افراد غیر نظامی از جمله زن و کودک نیز وجود دارند که برای دیدن رژه نیروهای مسلح به محل آمده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهوری آذربایجان حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..