تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنوشت شفر در دستان برانکو

تیم فوتبال استقلال تهران هفته هفتم رقابت های لیگ برتر ایران را نیز با تساوی بدون گل مقابل نساجی پشت سر گذاشت.

<a class='no-color' href='http://newsfa.ir/'>شفر </a> - برانکو
آبی های تهرانی در حالی به استقبال دربی می روند که این دیدار می تواند برای سرمربی آلمانی آن ها همانند یک شمشیر دو لبه عمل کند، استقلال شفر در لیگ هجدهم به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشته، آبی ها هم اکنون با یک بازی کمتر  با شش امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارند و همین موضوع پس از حذف از آسیا بشدت طرفداران آن ها را عصبانی کرده است.

با احتساب بازی شب گذشته، آبی ها حالا پنجمین بازی بدون برد خود را پشت سر گذاشته اند، آخرین پیروزی استقلال به هفته سوم لیگ بر می گردد که توانست با سه گل در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتور به پیروزی برسد،آبی ها پس از آن دیدار یک شکست مقابل پارس جنوبی جم، یک تساوی مقابل فولاد ، دو بازی مقابل السد و سپس دیدار با نساجی را بدون برد سپری کرده اند.

نتایج ضعیف استقلال در ابتدای فصل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در کنار باخت در دربی می تواند سناریو برکناری شفر را تکمیل کند ولی در سوی مقابل آبی ها با پیروزی در دربی می توانند تمام تلخی های را پشت سر بگذارند.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/600732

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنوشت شفر در دستان برانکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..