تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت آغاز سال تحصیلی

محمدرضا زمانی رییس دانشگاه پیام نور در پیامی فرارسیدن آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت

به گزارش سایت پی ان یو نیوز در پیام زمانی آمده است:
بهار علم و دانش، آغازی است برای رشد و بالندگی بیشتر و آغاز هر سال تحصیلی ، فصلی جدید از پویائی همراه با تلاش و حرکت به سوی اهدافی با ارزش است تا با اهتمام ویژه در جهت فتح قله های نوین علم و فناوری، عالی ترین مدارج علمی و معنوی و رونق و شکوفایی گام برداریم.
تقارن سال تحصیلی جدید با ماه محرم و هفته دفاع مقدس یادآور این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی نجات بخشد و تبیین و ترویج فرهنگ عاشورایی با تاثی از اخلاق و اندیشه های امام حسین (ع) ، نقشی ویژه در اعتلای فرهنگ اجتماعی، درس آزادگی و مجاهدت و پرورش نسلی پایبند به اخلاق الهی خواهد داشت.
اینجانب به نوبه خود، مقدم همه دانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور را گرامی داشته و امیدوارم آینده سازان میهن اسلامی در سال تحصیلی جدید، با تعمق و تفکر در فلسفه و مکتب عاشورا و همچنین ایثارگری های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، درس آزادگی و رشادت را فراگیرند و سال تحصیلی جدید سالی سرشار از برکت، موفقیت و نشاط برای جامعه علمی و فرهنگی کشور باشد

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت آغاز سال تحصیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..