تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطب های تولید گلیم در استان تهران معرفی می شوند

معاون صنایع دستی استان تهران گفت: درصدد تهیه برنامه جامعی هستیم که استان تهران را در تولید چند رشته که سرآمد است به عنوان قطب تولید همان رشته ها اعلام کنیم.

محمد انشایی معاون صنایع دستی استان روز شنبه 31 شهریور 97 با اشاره به تعداد رشته های فعال در استان تهران گفت: هم اکنون به جرات می توان گفت اکثر رشته های کشور ردپایی در تهران دارند.

این موضوع به دلیل مهاجرپذیر بودن تهران باعث شده هنرمندانی که از استان های مختلف در تهران مستقر می شوند رشته های در حال فعالیت خود را در تهران ادامه دهند.

در حال حاضر دو منطقه در استان تهران از لحاظ فراوانی تعداد نفرات و کارگاه های انفرادی و گروهی دارای بیشترین تولید کننده است. شهر قدس در غربی ترین نقطه و فیروزکوه در شرقی ترین نقطه استان به عنوان قطب های تولید گلیم استان معرفی می شوند.

شهر قدس دست بافته های شهرهای غربی کشور مانند اردبیل، آذربایجان و فیروزکوه دست بافته های شهرهای شرقی و شمالی کشور مانند مازندران، خراسان شمالی، سمنان را از لحاظ طرح و نوع بافت به خود اختصاص داده است.

معاون صنایع دستی استان تهران افزود: راهیابی به بازارهای جهانی، داشتن برند اختصاصی برای استان تهران، بسته بندی مناسب و شناسنامه دار کردن محصول از عمده ترین اولویت های حوزه تولید و بازرگانی صنایع دستی استان تهران است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطب های تولید گلیم در استان تهران معرفی می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..