تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارسلونا با آماده‌ترین مسی مقابل خیرونا/ چلسی در جدال با چکش ها/ پاری سن ژرمن و یوونتوس به دنبال حفظ روند پیروزی

لیگ برتر انگلیس

تاپ 7 صبح یکشنبه /// بارسلونا با آماده ترین مسی مقابل خیرونا/ چلسی در جدال با چکش ها/ پاری سن ژرمن و یوونتوس در میهمانی

وستهام- چلسی

چلسی با کسب پنج پیروزی در 5 هفته ابتدایی، کار خود را فراتر از انتظارات در لیگ برتر آغاز کرد ، آنها به دلیل تفاصل گل بهتر نسبت به لک لک ها در صدر جدول قرار دارند.آبی های لندنی آمار صد درصد برد را در این فصل از رقابت های لیگ جزیره به نام خود ثبت کرده اند و با توپی پر پا به ورزشگاه خانگی چکش ها یعنی لندن می گذارند تا با کسب پیروزی در این دیدار همچنان هم عرصه را بر قرمزهای بندر لیورپول تنگا تنگ تر و هم به صدر نشینی خود ادامه دهند و با توجه به آمادگی بالای شاگردان ساری کسب پیروزی برای این تیم دور از ذهن به نظر نمی رسد. چارلی موساندا، متئو کواچویچ و پدرو رودریگز در این بازی حضور ندارند.

در طرف مقابل ، شاگردان مانوئل پیگرینی با سه امتیاز در رده شانزدهم حضور دارند. چهار باخت و یک پیروزی ثمره چکش ها در این هفته های اخیر بوده است و این مسئله اثبات می کند آنها در فرم ضعیفی قرار دارند و برای رهایی از این وضعیت نابسامان و فرار از قعر جدول چاره ای جزء برد در این دیدار خانگی نخواهند داشت هر چند که با توجه به شرایط این روزهای شاگردان پیگیرینی این مسئله امری اجتناب ناپذیر به شمار می رود.  آندری کارول، جک ویلشر، خاویر هرناندز، مانوئل لانزینی، موزس ماکاسی و وینستون رید در این بازی قادر به همراهی چکش ها نیستند.

در 6 دیدار اخیر این دو تیم، 2 برد برای آبی های لندن، 2 برد برای چکش ها کسب شده و 2 دیدار هم به تساوی انجامیده است.

بیشتر بخوانید: چلسی در 9 بازی از 11 بازی قبلی خود در لیگ برتر پیروز شده است. چلسی در 5 بازی قبلی خود در لیگ برتر حداقل 2 گل زده است. در 5 بازی از 6 بازی قبلی وستهام در لیگ برتر بیش از 2.5 گل زده شده است.  در 5 بازی از 6 بازی قبلی چلسی در لیگ برتر بیش از 2.5 گل زده شده است. ترکیب احتمالی:

وستهام:ووکاش فابیانسکی، ماسواکو، دیوپ، سابالتا، بالبوئنا، رایس، اندرسون، اوبیانگ، نوبل، یارمولنکو و آرناتوویچ

چلسی:کپا آریسالا بالاگا، آلونسو، رودریگر، سزار آزپیلیکوئتا، فابرگاس، کانته، جورجینیو، هازارد، ویلیان و ژیرو

آرسنال - اورتون 18:30 لالیگای اسپانیا

تاپ 7 صبح یکشنبه /// بارسلونا با آماده ترین مسی مقابل خیرونا/ چلسی در جدال با چکش ها/ پاری سن ژرمن و یوونتوس در میهمانی

تیم فوتبال بارسلونا با کسب 15 امتیاز در لالیگا صدرنشین  هستند. آنها در هر چهار بازی خود موفق به کسب پیروزی شده و بالاتر از رئال مادرید، رقیب اصلی شان در صدر قرار گرفته اند. مدافع عنوان قهرمانی تا به اینجا با عملکردی تحسین بر انگیز نشان داده اند تنها و تنها هدفشان جزء قهرمانی در لالیگا چیز دیگری نیست. البته شاگردان ارنستو به خوبی مطلعند با وجود میزبانی از خیرونای رده هفتمی کوچک ترین لغزشی ممکن است برای آنان درسرساز شود. خبر خوشحال کننده برای کاتالان ها این است که دنیس سوارز و مالکوم پس از دوران نقاهت به تمرینات این تیم بازگشته اند هر چند که حضورشان در این دیدار منوط به تصمیم والورده است.

در سوی مقابل، خیرونا با کسب هفت امتیاز از چهار بازی در رده هفتم جدول قرار گرفته است روزهای پر فراز نشیبی را پشت سر می گذارد. ولی همواره در خانه تیم های مدعی چون بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید تیم سرسختی بوده و توانسته رقبای قدرتمند خود را دچار مشکل کند.برد تیم دوم گواردیولا موجب می شود تا آنان در ادامه فصل با انگیزه بیشتری به دیدار حریفانشان بروند. آنتونی لوزانو حضورش مبهم است. کارلوس پلاناس و یوهان موجیکا دیگر مصدومان اوزه بیو ساکریستین را تشکیل می دهند که تا ماه اکتبر قادر به همراهی تیمشان در مسابقات نخواهند بود.

در سه دیدار اخیر برد همواره نصیب آبی و اناری پوشان بوده است و باید دید در دیدار امشب آیا شاگردان والورده می توانند حریف را پوکر کنند یا خیر؟

ترکیب احتمالی:

بارسلونا:تراشتگن،لنگلت، آلبا، پیکه، سمدو، کوتینیو، بوسکتس، آرتور، مسی، سوارز و دمبله

خیرونا:بونو، الکالا، اسپینوسا، خوانپه، پوررو، گرانی، پونس، بنیتز، پورتو ، گارسیا و استوانی

بیشتر بخوانید: باخت 6-1 فصل پیش خیرونا به بارسلونا سنگین ترین شکست آنها در لالیگا محسوب می‌شود. بارسلونا از فوریه 2009 تاکنون هیچ دربی‌ای را در لالیگا نباخته است. آخرین بار این اسپانیول بود که در نیوکمپ 2-1 بارسلونا را در نیوکمپ شکست داد. در این 20 دربی اخیر بارسا 16 بازی را برده و 4 بازی را هم مساوی کرده است. بارسلونا 38 بازی متوالی است که در بازی‌های خانگی‌اش در لالیگا شکست نخورده است. این، دومین رکورد برتر تاریخ باشگاه است. بهترین رکورد شکست ناپذیری خانگی بارسا در لالیگا به اکتبر 91 تا نوامبر 93 برمی‌گردد که آنها در 40 بازی متوالی در نیوکمپ شکست نخوردند. خیرونا هیچ یک از چهار بازی اخیر خارج از خانه‌اش در لالیگا را نباخته است. یک مساوی و سه برد. بارسلونا تاکنون 6 امتیاز از طریق کامبک در این فصل لالیگا کسب کرده است. اوزه بیو ساکریستن به عنوان مربی هر سه رویارویی‌اش با بارسلونا در نیوکمپ را واگذار کرده است. لوانته - سویا  13:30 ویارئال - والنسیا 17:45 بتیس - بیلبائو 21:30 سری آ ایتالیا

تاپ 7 صبح یکشنبه /// بارسلونا با آماده ترین مسی مقابل خیرونا/ چلسی در جدال با چکش ها/ پاری سن ژرمن و یوونتوس در میهمانی

یوونتوس پس از کسب چهار پیروزی متوالی، در تلاش است این روند هارمونی را در این بازی خارج از خانه نیز حفظ کند. شاگردان آلگری که در 7 فصل گذشته قهرمان لیگ ایتالیا شده اند، این روزها شرایط خوبی را تجربه می‌کنند. پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل والنسیا و همچنین شکستن طلسم گل نزدن رونالدو در سری آ ایتالیا در دیدار قبلی برابر ساسولو از جمله عواملی است که به بالارفتن روحیه این تیم در آستانه دیدار مقابل قعر نشین لیگ کمک می کند. آندره بارزاگلی،داگلاس کاستا، لئوناردو اسپینوزولا، متئو دی سیلیو و سامی خدیرا در این دیدار غیبت دارند.

در آن سو تیم فروزینونه تیم دست و پا  بسته ای نخواهد بود. آنها نیز در چهار بازی خود، یک امتیاز کسب کرده اند و در وضعیت آشفته ای به سر می برند به طوری که در رده بیستم جدول قرار دارند. پیروزی فروزینونه در این دیدار باعث می شود تا هم مقداری از قعر جدول فاصله بگیرند و هم شگفتی ساز شوند. فدریکو دیونیسی، لوکا پاگانینی و میرکو گوری در این دیدار نمی توانند برای شاگردان مورنو لونگو به میدان بروند.

 در 2 دیدار اخیر یک پیروزی نصیب بیانکونری ها شده و یک دیدار هم با مساوی خاتمه یافته است.

ترکیب احتمالی:

فروزینونه: اسپورتیلو، کوپوئانو، سالامون، گلدانیکا،مولینارو، هالفرنسون، کریستیگ، چیپسا، زامپانو، پریسا و پیانو

یوونتوس: پرین، ساندرو، کیه لینی، بن عطیه، کوادرادو،پیانیچ، بنتکور، جان، دیبالا، مانژوکیچ و رونالدو

بیشتر بخوانید: یوونتوس در 5 بازی قبلی خود در سری آ پیروز شده است. فروزینونه در 4 بازی قبلی خود در سری آ موفق به گلزنی نشده است. در 4 بازی قبلی فروزینونه مقابل یوونتوس کمتر از 2.5 گل زده شده است. یوونتوس در 5 بازی قبلی خود در سری آ حداقل 2 گل زده است.

تورینو - ناپولی (ساعت 14 و 00 دقیقه)

ناپولی تا بدینجای فصل با هدایت آنچلوتی موفق شده 9 امتیاز بدست بیاورد در رده چهارم جا بگیرد.سه پیروزی و یک شکست ثمره عملکرد شاگردان آنجلوتی بوده و روزهای پر فروغی را پشت سر می گذارند و اکنون تنها فکر ذهن شان این است که هم تورینو را در بیرون از خانه زمین گیر کنند و هم به روند پیروزی های شان ادامه دهند به رتبه دوم صعود کنند. الکس مرت و فوزی غلام به تمرینات این تیم بازگشته اند. امین یونس و ولاد چریچس همچنان با مصدومیت دست پنجه نرم می کنند.

 در طرف مقابل، تورینو با 5 امتیاز دهم است. یک برد، دو مساوی و یک شکست رهاورد شاگردان والتر ماتزاری بوده و همچنان پر فراز نشیب بازی هاشان را دنبال می کنند. در صورت ناکامی سایر رقبا کسب سه امتیاز خانگی می تواند باعث جهش چند پله ای آنان در جدول شود. کریستیان آنسالدی و یاگو فاکوئه در این دیدار حضور ندارند.

در 6 دیدار اخیر 2 تیم، پنج پیروزی نصیب ناپولی شده و یک دیدار هم با تساوی پایان یافته است.

بیشتر بخوانید: در 6 بازی قبلی تورینو مقابل ناپولی بیش از 2.5 گل زده شده است.  ناپولی در 6 بازی قبلی خود مقابل تورینو حداقل 2 گل زده است. ناپولی در 3 بازی قبلی خارج از خانه خود مقابل تورینو در هر دو نیمه پیروز شده است.  ناپولی در 5 بازی از 6 بازی قبلی خارج از خانه خود مقابل تورینو پیروز شده است. ترکیب احتمالی:

تورینو:سیریکو، مورتی، انکولو، ایزو، آینا، میت، رینکن، بازلی، سیلوستری، زازا و بلوتی

ناپولی:اوسپینا، کولیبالی، روی، آلبیول، هیساج، زیلینسکی، همشیک، آلان، کایخون، میلیک و اینسینیه

لاتزیو - جنوا 16:30 بولونیا - آاس رم 16:30 کیه وو - اودینزه 16:30   لوشامپیونه: رن - پاری سن ژرمن 16:30 گنگام - بوردو 18:30 لیون - مارسی 22:30

بیشتر بخوانید:

تقابل یاران جهانبخش با تاتنهام در شب عبور ساوتهمپتون از جهنم آنفیلد

روند پیروزی های متوالی لیورپول در ویمبلی قطع می شود؟/لشکرکشی بارسلونا و رئال‌مادرید برای فتح آنوئتا و سن مامس

انتهای پیام/

پیش بازی رقابت‌های فوتبال در اروپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارسلونا با آماده‌ترین مسی مقابل خیرونا/ چلسی در جدال با چکش ها/ پاری سن ژرمن و یوونتوس به دنبال حفظ روند پیروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..