تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفاف‌ترین دریاچه جهان در کدام کشور است؟ +تصاویر

به گزارش خبرنگارحوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛افرادی که به جزیره کفالونیای یونان سفر می‌کنند با دریاچه‌ای مواجه می‌شوند که هزاران سال پیش بر اثر فروریختن سقف یک غار بزرگ پدیدار شد. این دریاچه زیرزمینی که با نام ملیسانی شناخته می‌شود به اندازه‌ای شفاف است که تشخیص مرز میان آسمان و آب را دشوار کرده به گونه‌ای که بازدیدکنندگان احساس می‌کنند قایق‌های شناور در دریاچه روی هوا معلق شده‌اند.

شفاف‌ترین دریاچه جهان در کجا قرار گرفته است؟ +تصاویر

شفاف‌ترین دریاچه جهان در کجا قرار گرفته است؟ +تصاویر

دریاچه ملیسانی شفاف‌ترین دریاچه جهان به حساب می‌آید و هر ساله گردشگران بیشماری را به سمت خودش جذب می‌کند. بازدیدکنندگان این دریاچه می‌توانند در طول مدت بازدیدشان سوار قایق شوند و از تماشای فضای زیبای اطراف دریاچه نیز لذت ببرند. دریاچه ملیسانی در درون غاری به همین نام قرار گرفته که از دو تالار و یک جزیره تشکیل شده است. یکی از تالار‌های غار ملیسانی روباز است و این امر به زیبایی دریاچه می‌افزاید.

شفاف‌ترین دریاچه جهان در کجا قرار گرفته است؟ +تصاویر

شفاف‌ترین دریاچه جهان در کجا قرار گرفته است؟ +تصاویر

گفتنی است؛ بازدیدکنندگان غار و دریاچه ملیسانی ترجیح می‌دهند که در وسط یک روز آفتابی از این جاذبه طبیعی بازدید کنند، اما این به معنای کاهش بازدیدکننده در روز‌ها یا ساعت‌های دیگر نیست.

انتهای پیام/

شفاف ترین دریاچه جهان کجا است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفاف‌ترین دریاچه جهان در کدام کشور است؟ +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..