تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دسر اورئو؛ یک بمب بیسکوییتی خوشمزه

۷۳۰۶۶۷

۱۱۹ بازدید

دسر اورئو یک دسر فوق العاده خوشمزه با تزئین بیسکوییت است که به بمب بیسکوییتی هم معروف است. این دسر خامه‌ای را تهیه کنید و لذت ببرید.

ماهنامه کیک و شیرینی: دسر اورئو یک دسر فوق العاده خوشمزه با تزئین بیسکوییت است که به بمب بیسکوییتی هم معروف است. این دسر خامه ای را تهیه کنید و لذت ببرید.

مواد لازم:

پنیر خامه ای: 570 گرم خامه: یک و یک دوم پیمانه پودر شکر: سه چهارم پیمانه اسانس وانیل: یک قاشق چایخوری پودر ژلاتین: 14 گرم بیسکویت اورئو: 2 بسته خامه فرم گرفته: برای تزئین توت فرنگی: به دلخواه

دسر اورئو

طرز تهیه:

خامه را آنقدر بزنید تا پف کند. سپس آن را با پنیر خامه ای، پودر شکر و اسانس وانیل به خوبی مخلوط کنید تا صاف و یکدست شوند. پودر ژلاتین را در مقدار کمی آب حل کرده و سپس به مواد اضافه و مخلوط کنید. درون کاسه ای را کاملا با سلفون بپوشانید. بیسکویت های اورئو را کف و کناره های کاسه بچینید. حدود یک چهارم از مخلوط پنیر خامه ای را کف و کناره های قالب روی بیسکویت ها پخش کنید. توت فرنگی ها را برش داده و به همراه بقیه بیسکویت ها روی مواد بچینید. این کار را با بقیه مواد تکرار کنید و لایه آخر بیسکویت قرار دهید. کاسه را حدود 2 ساعت یا بیشتر در یخچال قرار دهید تا مواد سفت شود. سپس دسر را برگردانید و از قالب جدا کنید. روی دسر را با خامه فرم گرفته تزئین کرده و سپس سرو کنید.

پیشنهاد:

به جای توت فرنگی از میوه های دلخواه خود می توانید استفاده کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دسر اورئو؛ یک بمب بیسکوییتی خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..