تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم نمی توانند مسئولیت دستگاههای سیاسی،اطلاعاتی و امنیتی را در حادثه اهواز نادیده بگیرند

مردم نمی توانند مسئولیت دستگاههای سیاسی،اطلاعاتی و امنیتی را در حادثه اهواز نادیده بگیرند

سیاست > نظامی - روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:در حاشیه حادثه تروریستی دیروز اهواز، دو نکته را نیز لازم می‌دانیم یادآور شویم.اول آنکه این قبیل اقدامات تروریستی و ضد مردمی باید همگان را در زمینه اهداف شوم دشمنان ملت که این روزها کینه خود را نسبت به اساس نظام جمهوری اسلامی آشکارا به زبان می‌آورند هوشیارتر نماید.


 آنها درصدد هستند به شکل‌های مختلف از ایجاد بحران اقتصادی گرفته تا حوادث تروریستی و دعواهای سیاسی چنین وانمود کنند که نظام جمهوری اسلامی پشتوانه مردمی خود را از دست داده و درحال فروپاشی است. این، یک جنگ روانی است که با حوادثی از قبیل آنچه دیروز در اهواز رخ داد پشتیبانی می‌شود و همه باید با این جنگ روانی مقابله کنیم و دشمن را در این هدف شومش ناکام نمائیم.
نکته دوم اینکه انتظار از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی که خوشبختانه با تسلط قابل تحسین انجام وظیفه می‌کنند، این بود که تروریست‌ها را به دام بیاندازند و مانع بروز حادثه دیروز در اهواز شوند. حادثه تروریستی دیروز اهواز نشان داد مسئولان امنیتی، اطلاعاتی و سیاسی استان خوزستان که از حساسیت زیادی برخوردار است باید تجدیدنظری اساسی در عملکرد خود نمایند.

این توصیه شامل مسئولین امنیتی، اطلاعاتی و سیاسی کشور نیز می‌شود زیرا مردم نمی‌توانند مسئولیت آنها را در این حادثه نادیده بگیرند.
17302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم نمی توانند مسئولیت دستگاههای سیاسی،اطلاعاتی و امنیتی را در حادثه اهواز نادیده بگیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..