تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هری کین، آقای پنالتی لیگ برتر انگلیس

۷۷۵۱۱۹

۲۶۸ بازدید

هری کین ۱۳ پنالتی را از آگوست ۲۰۱۵ به گل بدل کرده است.

وبسایت نود: هری کین در برد ۲-۱ تیمش در بازی هفته ششم لیگ جزیره مقابل برایتون، بار دیگر از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا بیش از هر بازیکن دیگری در طی سه فصل گذشته از فاصله ۱۲ یاردی دروازه حریفان را باز کرده باشد و در این زمینه رکورددار باشد.

کین که توانایی اش را در زدن ضربات پنالتی در جام جهانی هم نشان داد و در رسیدن به نیمه نهایی این جام، سه پنالتی را برای تیم ملی کشورش به گل بدل کرد، از آگوست ۲۰۱۵ به این طرف، ۱۳ پنالتی را در لیگ برتر به گل بدل کرده که بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ انگلیس است. در واقع هری کین تنها در دو مورد در گل کردن پنالتی هایش در لیگ برتر ناکام بوده است.

هری کین، آقای پنالتی لیگ برتر انگلیس

هری کین از ۱۵ پنالتی ای که به سمت دروازه حریفان از آگوست ۲۰۱۵ زده، ۱۳ تا را گل کرده است، بعد از او آگوئرو قرار دارد که از ۱۴ ضربه، ۱۲ ضربه را گل کرده و سپس دینی حضور دارد که از ۱۵ ضربه، ۱۲ تا را به تور دروازه چسبانده است. آمار میلنر و میلیوویویچ هم با ۹۰ درصد گل کردن ضربات، خوب است. البته در این لیست سیگوردسون و جرمین دفو هم حضور دارند که آمار صد درصدی دارند ولی این دو تنها شش ضربه زده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هری کین، آقای پنالتی لیگ برتر انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..