تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمساح نگون بخت در تور انتقام پیرزن شکارچی +تصاویر

تمساح نگون بخت در تور انتقام پیرزن شکارچی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جودی کوکران مادربزرگ 73 ساله اهل تگزاس موفق شد از تمساحی که سه سال پیش اسب کوچکش را شکار کرد، انتقام بگیرد.

او پس از دریافت همه مجوزهای لازم برای شکار به تمساح شلیک کرد و این حیوان را کشت البته انتقام او باعث اعتراض بسیاری از دوستداران حیات وحش شد. آنها معتقدند شکار جودی بسیار ناعادلانه و بیش از حد بی رحمانه است اما جودی همه چیز را در نظر گرفته بود و حتی تصاویری را از لحظه شکارش منتشر کرد تا اطلاع دهد با داشتن مجوز شکار می کند. جودی تاکید کرد تمساح برای ساکنین خطرناک است و دیر یا زود باید کشته می شد.

نکته جالب این است که جودی قصد دارد انتقامش را تا حد امکان تکمیل کند او سر تمساح را در دفتر کاریش آویزان خواهد کرد و با پوست این حیوان برای خود چند جفت چکمه تهیه خواهد کرد و با گوشت حیوان هم مهمانی خواهد داد.

تمساح نگون بخت در تور انتقام پیرزن شکارچی +تصاویر

تمساح نگون بخت در تور انتقام پیرزن شکارچی +تصاویر

تمساح نگون بخت در تور انتقام پیرزن شکارچی +تصاویر

انتهای پیام/

انتقام بی رحمانه پیر زن شکارچی از تمساح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمساح نگون بخت در تور انتقام پیرزن شکارچی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..