تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب‌ترین تصمیم لوپتگی مقابل اسپانیول

۷۷۵۱۲۶

۱۲۷۳ بازدید

در دیداری که رئال در دقایق پایانی آن بی تاب شنیدن سوت اتمام بود، گرت بیل 90 دقیقه روی نیمکت نشست.

ورزش سه: در دیداری که رئال در دقایق پایانی آن بی تاب شنیدن سوت اتمام بود، گرت بیل 90 دقیقه روی نیمکت نشست.

 به نقل از مارکا، رئال به لطف تک گل آسنسیو توانست 1-0 بر اسپانیول غلبه کرده و موقتا به صدر جدول بیاید. رئال امشب آشکارا با تیمی که چند روز قبل سه گل به رم زد، فاصله داشت. اسپانیول بر خلاف رم در برنابئو تیمی سازمان یافته و البته دفاعی تر بود و اجازه هنرنمایی چندانی به ستاره های خلاق رئال نداد.

در دقایق پایانی که اسپانیول بوی گل می داد و هر لحظه ممکن بود دروازه رئال باز شود، لوپتگی تصمیم گرفت مارکوس یورنته را به جای ایسکو وارد زمین کند و گرت بیل در نهایت کار را روی نیمکت به اتمام رساند بدون اینکه یک دقیقه بازی کند.

بسیاری از هواداران حاضر در ورزشگاه منتظر ورود بیل بودند تا از فشار اسپانیول کاسته شود اما لوپتگی تنها به حفظ نتیجه فکر می کرد. او در بازی با بیلبائو که رئال 1-1 متوقف شد نیز ترجیح داد ماریانو را 90 دقیقه روی نیمکت بنشاند و بنزمای خسته تا انتها به بازی ادامه داد. به نظر می رسد که لوپتگی بر خلاف زیدان یک مربی کاملا محافظه کار باشد. تصمیمات او در همین چند بازی اثبات کننده این ادعا هستند.

عجیب‌ترین تصمیم لوپتگی مقابل اسپانیول

عجیب‌ترین تصمیم لوپتگی مقابل اسپانیول




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب‌ترین تصمیم لوپتگی مقابل اسپانیول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..