تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرو هنگام خرید لباس در این کشور ممنوع شد!

پرو لباس در این کشور ممنوع شد!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گردشگران و ساکنان محلی اسپانیا از این پس فقط با پرداخت پول، می توانند لباس ها را پرو کنند.

مقامات به این دلیل این تصمیم را گرفته اند که مشتریان به خرید آنلاین رو آورده اند. مشتری در یک فروشگاه لباس مورد علاقه خود را با سایز مناسب بر تن می کند و آنرا امتحان می کند و سپس در نهایت از فروشگاه آنلاین، خرید خود را انجام می دهد تا ارزانتر برای او شود.

مشاور امور اقتصادی و مالی صنف البسه این پیشنهاد را داده است. وی گفت: اگر هیچ کاری انجام نشود، مشتریان همچنان خرید آنلاین خود را انجام می دهند. حفظ ایده های نوآورانه و انگیزه هایی برای حفظ تجارت های کوچک از جمله دیگر دلیل این ایده می باشد.

پیش از این در خبرها آمده بود که یکی از طراحان لباس خوش ذوق ایرانی خانم محبوب رحیمیان اولین بار است که با ترتیب دادن یک فشن شوی متفاوت، تعریف مدلینگ را تغییر داده است، ایشان لباسهایش را بر تن معلولین نموده است.

این طراح، شوی لباسی متفاوت با اجرای 40 معلول برگزار کرد. این خانم صاحب برند "محبوب تهران" است و به طراحی لباسهای مخصوص برای افراد دارای معلولیت با توجه به محدودیت های حرکتی هرکدام از آنها میپردازد. لباسهایی با جنس های راحت و خاص که حساسیت ایجاد نکند. ایده این خانم با استقبال بسیاری رو به رو شده است.

منبع:اسپوتنیک

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرو هنگام خرید لباس در این کشور ممنوع شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..