تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیشترین تصویر غذایی که کاربران اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند چیست؟

بیشترین عکس غذایی که کاربران اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند چیست؟+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عکس گرفتن از کارهای روزانه و به اشتراک گذاشتن با کاربران فضای مجازی که در شرایط فعلی اغلب آن‌ها را نمی‌شناسیم، کار بسیاری از افرادی است که در سراسر دنیا و به دلایل مختلف، انجام آن را دوست دارند و شاید خود ما هم جزو  آن‌ها باشیم.

محققان و کارشناسان پس از انجام تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که عکس گرفتن از غذا و سپس انتشار آن در صفحات مجازی و از جمله اینستاگرام مستلزم اختصاص وقت است و این مسئله در برخی از موارد طولانی شده و در نهایت اشتهای فرد کم شده و نسبت به غذایی که مشغول عکاسی از آن بوده است دلزده می‌شود.

پیشنهاد و توصیه کارشناسان به آن دسته از کاربرانی که عادت به تهیه عکس و اشتراک گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی دارند این است که این عادت را ترک کرده و یا از اختصاص وقت زیاد به انجام آن خودداری کنند.

پیتزا یکی از غذاهایی است که در دسته فست فودها قرار می‌گیرد و در سایر نقاط دنیا هواداران و علاقه مندان بی شمار و مخصوص به خود را دارد و البته غذای محبوب اغلب کودکان، نوجوانان و جوانان است.

تحقیق کارشناسان نشانگر این است که « پیتزا » یکی از غذاهای پر طرفداری است که بسیاری از کاربران فضای مجازی فعال در اینستاگرام، به هنگام سرو این غذا از آن عکس گرفته و در صفحه شخصی خود به اشتراک می‌گذارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیشترین تصویر غذایی که کاربران اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..