تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپانیا، حمله تروریستی در اهواز را محکوم کرد

۷۷۵۱۰۷

۱۲۷ بازدید

دولت اسپانیا با صدور بیانیه ای که در سایت وزارت خارجه این کشور منتشر شد ، حملات تروریستی امروز (شنبه) در اهواز را محکوم کرد .

خبرگزاری ایرنا: دولت اسپانیا با صدور بیانیه ای که در سایت وزارت خارجه این کشور منتشر شد ، حملات تروریستی امروز (شنبه) در اهواز را محکوم کرد .

 در این بیانیه آمده است :اسپانیا ، حمله تروریستی امروز صبح که در جریان رژه نظامی برای گرامیداشت سی‌ و هشتمین سال آغاز جنگ ایران و عراق را که در شهر اهواز اتفاق افتاد، به شدت محکوم می‌ کند.

بیانیه ادامه می‌ دهد :اسپانیا همبستگی‌ خود با ملت و دولت ایران را ابراز داشته و مایل است مراتب تسلیت خود را به خانواده قربانیان را ابلاغ کند و آرزوی بهبودی سریع مجروهان را دارد.

در جریان عملیات تروریستی اهواز 25 تن به شهادت رسیدند و 60 تن دیگر مجروح شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپانیا، حمله تروریستی در اهواز را محکوم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..