تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش برای مشارکت گروهی در پیشبرد اهداف نظام تعلیم وتربیت/ تکریم بیشتر منزلت اجتماعی معلمان

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی؛

تلاش برای مشارکت گروهی در پیشبرد اهداف نظام تعلیم وتربیت/ تکریم بیشتر منزلت اجتماعی معلمانبه گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره‌ رشادت‌های فرزندان میهن اسلامی به ویژه معلمان و دانش‌آموزان شهید، از عموم مخاطبان و همراهان نهاد تعلیم و تربیت، صاحب‌نظران، معلمان، اولیا و دانش‌آموزان خواست تا با اهتمام ویژه، خدمتگزاران این وزارتخانه را در اصلاح فرآیند‌های ناصحیح آموزشی و تربیتی بیش از پیش همراهی کنند.متن کامل این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

رویش شکوفه‌های مهربانی بر درخت دانش و طنین آشنا و شورانگیز زنگ مدرسه در حیاطی به وسعت ایران اسلامی و پژواک گل واژه‌های قلب‌های سرشار از شوق حضور در کلاس درس؛ نویدبخش شروع مهر و آغاز بهاردانایی و توانایی است.

یاد و خاطره‌ رشادت‌های فرزندان میهن اسلامی به ویژه معلمان و دانش آموزان شهید را در هفته دفاع مقدس و روز‌های حیات بخش محرم و نهضت جاودانه حضرت سیدالشهدا (ع) گرامی می‌دارم.

تلاش همه ما این است که سال تحصیلی ۹۸-۹۷ سرآغازی برای مشارکت گروهی در پیشبرد اهداف نظام تعلیم وتربیت، حرکت به سمت بسط هر چه بیشتر فرهنگ گفتگو و همدلی و نیز سال ترویج نشاط در تمامی مدارس کشور و سال تکریم هرچه بیشتر مقام و منزلت اجتماعی معلمان شریف باشد.

اینجانب از عموم مخاطبان و همراهان نهاد تعلیم و تربیت، صاحب‌نظران، معلمان، اولیا و دانش‌آموزان خواستارم با اهتمام ویژه، خدمتگزاران این وزارتخانه را در اصلاح فرایند‌های ناصحیح آموزشی و تربیتی بیش از پیش همراهی نمایند و حرکت پیشگامانه‌ی آموزش و پرورش را در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی توسعه و تعمیق بخشند.

به غنچه‌های نوشکفته و شکوفه‌های نورسته، نونهالان و نوجوانان و جوانان آینده ساز و معلمان اندیشمند ایران زمین، ورود به گلستان دانایی و بوستان توانایی را خوش آمد و خیر مقدم عرض می‌کنم و برای تمامی شما عزیزان دانش‌آموز، اولیای گرامی و معلمان شریف آرزوی سعادت و سرافرازی در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت، ولی عصر (عج) دارم.

انتهای پیام/

پیام تبریک وزیر آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش برای مشارکت گروهی در پیشبرد اهداف نظام تعلیم وتربیت/ تکریم بیشتر منزلت اجتماعی معلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..