تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور پرشور مردم متدین جمهوری آذربایجان در عزاداری سیدالشهدا (ع)

ساعت: 00:00 منتشر شده در مورخ: 1397/07/01 شناسه خبر: 1411194

دسته‌های عزاداری در خیابان‌های باکو و دیگر شهرهای آذربایجان؛

مراسم عاشورای حسینی در مساجد و سایر اماکن دینی باکو و سایر شهرهای جمهوری آذربایجان با حضور پرشور مردم متدین و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت دراین کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج: تجمعات عظیم عزاداران حسینی در اطراف مسجد مشهدی داداش در مرکز باکو و مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) در منطقه "یئنی گونشلی" در حومه باکو و سایر مناطق جمهوری آذربایجان شکل گرفت.

پایگاه اینترنتی "مائده" گزارش داد: در تمامی شهرها و روستاهای جمهوری آذربایجان مراسم عزاداری عاشورا برگزار شد. در باکو، در خیابان‌ها و ورودی متروها و پارک‌ها، نذری و احسان توزیع شد، دانشجویان و دانش آموزان و رهگذران تشنه و نیز گردشگران، این اقدام را تحسین کردند.

وبگاه "مائده" عکس هایی از عزاداری های مناطق مختلف جمهوری آذربایجان و نیز تصویر عزاداری مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) در روستای "یئنی گونشلی" در حومه باکو را منتشر کرد.

همچنین شمار کثیری از دینداران آذربایجانی از جمله طرفداران و اعضای "جمعیت دینی جمعه" در روز عاشورا به شکل دسته عزاداری، در خیابان شهدای باکو به حرکت در آمدند.

به گزارش پایگاه اینترنتی " دیرلر"، همزمان با عزاداری عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در تمامی مناطق جهان، در جمهوری آذربایجان نیز عاشقان امام حسین (ع) در روز عاشورا مراسم های عزاداری تشکیل دادند و با ریختن اشک، در غم اهل بیت (ع) شریک شدند. همانند سال های گذشته، خیابان شهدا زیارت و با قرائت ادعیه، عزاداری شد. این زیارت با قرائت دعای فرج به پایان رسید.

وبگاه "دیرلر" عکس هایی از این مراسم را منتشر کرده است که نشان می دهد جمع قابل توجهی از دینداران در آن شرکت کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور پرشور مردم متدین جمهوری آذربایجان در عزاداری سیدالشهدا (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..