تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت مردمی از پویش علیزاده درباره شفافیت مالی شبکه من و تو +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شفافیت مالی شبکه فارسی من‌وتو موضوعی است که پس از حضور علی علیزاده تحلیگر مسائل سیاسی در یکی از برنامه های این شبکه پررنگ شده است. هفته گذشته علیزاده تحلیلگر سابق شبکه بی‌بی‌سی فارسی در برنامه اتاق خبر هفتگی این شبکه حاضر شد و سؤالی اساسی در رابطه با منبع مالی این شبکه را مطرح کرد. او در این برنامه از گردانندگان این شبکه خواست تا بگویند توسط کدام کشور حمایت شده‌اند و چه نهادی منابع مالی این شبکه را تامین می‌کند. علیزاده در حساب کاربری خود نیز این سؤال را خطاب به تهیه کنندگان برنامه های شبکه من و تو مطرح کرد.

چند روز پیش علیزاده با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود اعلام کرد پس از بیان این سؤال و درخواست شفافیت منابع مالی شبکه من‌وتو، تعداد زیادی از کاربران برای او ویدئوهایی را فرستادند و از این درخواست او حمایت کرده‌اند. علیزاده تعدادی از این ویدئوها را در حساب کاربری خود منتشر کرده و از سایر کاربران نیز خواسته تا به این پیویش بپیوندند و ویدئوهای کمتر از یک دقیقه آماده کنند و به درست علیزاده برسانند.

بیشتر بخوانید: شفافیت مالی شبکه من‌وتو، مطالبه همه ایرانیان +فیلم

در ادامه نمونه ای از آنچه کاربران درباره شبکه فارسی زبان من و تو  و نحوه پوشش اخبار و برنامه سازی در این شبکه گفته ‌اند را خواهید دید. این کاربران با تاکید بر نقش رسانه‌ها، حمایت خود از سوال شفافیت مالی شبکه من و تو که توسط علی علیزاده مطرح شده را  اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت مردمی از پویش علیزاده درباره شفافیت مالی شبکه من و تو +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..