تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عشق به سرور و سالار شهیدان شیعه و سنی ندارد

عشق به سرور و سالار شهیدان شیعه و سنی نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ماهی که سیاهی رنگش با ایثار و عشق عجین شده و یکدلی و وحدت برای نشان دادن ارادت به سرور و سالار شهیدان موج می‌زند.

مولوی امان الله برزگر امام جمعه اهل سنت شهر سمیع آباد تربت جام در گفتگو با خبرنگار ما  گفت: قیام امام حسین (ع) درس آزادگی و مردانگی را به دوستداران خاندان اهل بیت عصمت و طهارت آموخت  و همین قیام موجب زنده نگه داشتن اسلام شد.

وی افزود:سلام بر پیامبر و اهل بیت پیامبر درنماز‌های پنج گانه اهل سنت قرار دارد  که همه نمازگزاران اهل سنت درنماز‌های واجب روزانه خود حتما به پیامبرو اهل بیت پیامبر سلام و درود می‌فرستند.

 امام جمعه اهل سنت شهر سمیع آباد تربت جام با تاکید بر این که امام حسن وامام حسین (ع) سید جوانان اهل بهشت هستند گفت: امام حسین (ع) بعد ازامام علی (ع) چشم وچراغ اهل سنت هستند و اهل سنت به امام حسین (ع) ارادت ویژه‌ای دارند.

مولوی امان الله برزگر ادامه داد: اعتقاد اهل سنت نسبت به ائمه آشکار است و نمازبدون سلام دادن به ائمه همچون امام حسین (ع) ناقص است و این مسئله سیاسی نیست بلکه اعتقادی بوده و خلافای اهل سنت ارادت خاصی نسبت به این ائمه داشته اند و محبت اهل سنت به اهل بیت اعتقادی بوده و این ارادت ریشه در بزرگان صدر اسلام وجود داشته و خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه اهل بیت در قلب ما جای دارد گفت: امام حسین (ع) برای امربه معروف و نهی از منکر قیام کرد تا ریشه تباهی را از بین ببرد و با خون خود ریشه اسلام را آبیاری کرد وصحابه پیامبر (ص) در زمان حیات پیامبر (ص) و پدر بزرگوارشان حضرت علی (ع) توجه بسیار داشته بطوریکه چهره امام حسین (ع) را به پیامبر (ص) توصیف کرده بودند.

مولوی امان اله برزگر افزود: قیام امام حسین (ع) باعث شد دین اسلام احیاء شود و درحال حاضر همه مسلمانان جهان عشق می‌ورزند به ابا عبدااله الحسین و امروز برای همه مسلمین روزی عزیز است و لازم است همه در توان خود به خیرات دربین مردم و نیازمندان توجه کنیم.

انتهای پیام //م. ط




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عشق به سرور و سالار شهیدان شیعه و سنی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..