تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنان در جامعه امروز باید پیام رسان خون شهدا باشند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛حجت الاسلام و المسلمین روح الله سلیمانی فرد امروز در تجمع بزرگ رهروان زینبی در گنبدکاووس گفت: هر انقلاب دو چهره دارد، خون و پیام، که دادن خون و شهادت برای پیروزی آن لازم است و برای استمرار آن نیز اشاعه پیام و اهداف انقلاب لازم است.

وی ادامه داد: در قیام امام حسین (ع) نیز حضرت زینب (س) پیام رسان خونخواهی و شهادت طلبی واقعه عاشورا به جهانیان بود.

سلیمانی فر افزود: قیام عاشورا به ظاهر کوتاه، اما جهان شمول و مملو از درس‌های بزرگی برای آموختن مانند صبر، ایثار، ایمان، تسلیم در برابر خدا و فضایل انسانی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: امروز بانوان ما اعم از شیعه و سنی باید با الهام از حضرت زینب (س) و با حفظ عفت و حیا روایت گر درس‌های عاشورا و پیام شهیدان انقلاب اسلامی باشند.

در این مراسم ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس از سه خانواده شهید مدافع حرم، سه رزمنده مدافع حرم، یک جانباز جنگ تحمیلی و یک خانواده شهید منا تقدیر شد.

ویژه برنامه رهروان زینبی امروز در جوار آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس و ۸ بقاع متبرکه استان برگزار شد.

انتهای پیام/فا/پ

تجمع بزرگ رهروان زینبی در گلستان برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنان در جامعه امروز باید پیام رسان خون شهدا باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..