تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علم؛ شرط اقتدار و استقلال کشورها/ دانشگاه تهران در راه اسلامی شدن قدم برمی‌دارد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران مطرح کرد؛

علم؛ شرط اقتدار و استقلال کشورها/ دانشگاه تهران در راه اسلامی شدن قدم برمی‌داردبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین کرمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در مراسم آیین ورودی‌های جدید این دانشگاه که صبح امروز در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: باید به شما تبریک گفت که با پشتوانه خود و حمایت خانواده‌ها وارد این دانشگاه بزرگ شدید.

وی تصریح کرد: کلام و معنویت در دانشگاه بسیار مهم محسوب می شود چرا که اگر علم با معنویت همراه نباشد، موثر نخواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران بیان کرد: به دانشگاهی قدم گذاشته‌اید که اساتید بزرگی را تربیت کرده و تحویل جامعه داده است؛ دانشگاه تهران مؤثرترین دانشگاه در کشور و حتی سراسر جهان اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی افزود: این دانشگاه در راستای اهداف دانشگاه اسلامی قدم برمی‌دارد، نگاه دانشگاه تهران نگاهی است که امام حسین (ع) به آن عمل کرده است و این مسیر باید توسط شما پیگیری شود.

وی با اظهار اینکه اگر اقتدار و استقلال و عدم وابستگی می‌خواهیم باید به سراغ علم برویم، گفت: در حال حاضر رسالت دانشجویان بیشتر از گذشته شده است و علاوه بر علم آموزی، دانشجویان باید خود را برای خدمتگزاری و خدمت رسانی بیشتر آماده کنند.

شهیدان بستر علم آموزی در کشور را فراهم کردند حجت الاسلام و المسلمین کرمی تصریح کرد: فضای علم آموزی را به برکت نظام اسلامی و شهدای گرانقدر در این کشور داریم؛ شهیدانی که برای علم آموزی ما بستر فراهم کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران افزود: رسالت دانشجویان این است که علاوه بر علم آموزی خود را برای خدمت رسانی آماده کنند و فقط برای ادای تکلیف مسئولیت خود را انجام ندهند بلکه با عشق به فعالیت خود ادامه دهند.

وی گفت: امروز کار اصلی شما در حوزه اخلاق و غیره است که باید در این مسیر قدم بردارید؛ دانشگاه تهران نگاه انقلابی دارد و در این راه شهدای‌ زیادی تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علم؛ شرط اقتدار و استقلال کشورها/ دانشگاه تهران در راه اسلامی شدن قدم برمی‌دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..