تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینستاگرام بازیگران ۴۶۷ +تصاویری از عزیزای دل لیلا بلوکات تا سلفی مهناز افشار

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران ۴۶۷ تصاویری از لیلا بلوکات و خواهرانش , شیوا طاهری , شبنم فرشادجو , مهناز افشار , حدیثه تهرانی , هلیا امامی  , مارال فرجاد , پرویز پرستویی  , الناز حبیبی , مهدی سلوکی  , خاطره اسدی , ویدا جوان و لوریس چکناواریان و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را در نیک صالحی ببینید

جدیدترین تصاویر اینستاگرام بازیگران ۴۶۷

لیلا بلوکات نوشت : عزیزای دل ❤️❤️❤️#لیلا_بلوکات #نوشا_بلوکات#میترا_بلوکات

اینستاگرام بازیگران 467 لیلا بلوکات و خواهرانش

شیوا طاهری نوشت : …حقیقت این است که در این دنیا، همیشه کسی هست که با کمال میل،

بخواهد جایش را با شما عوض کند،

بخواهد مثل شما نفس بکشد،

مثل شما راه برود،

در جایی که شما زندگی می کنید، زندگی کند.

آیا اخیرا خداوند را به خاطر خانواده، دوستان، سلامتی و فرصت هایی که به شما داده است، شکر کرده اید؟ …

???? هر روز پنجشنبه است

???? جوئل اوستین

اینستاگرام بازیگران 467 شیوا طاهری

شبنم فرشادجو نوشت : #سریال #بانوی_عمارت بلخره بعد از یکسال فیلمبرداری در کاشان ، تهران ، قزوین تموم شد . به تمام عوامل خسته نباشید می گم .. امیدوارم نتیجه در پخش رضایتبخش باشه و خستگی از تنمون در بره ..

اینستاگرام بازیگران 467 شبنم فرشادجو

مهناز افشار نوشت : تمرین با لیانا برای سلفی از مامانش ????????زمان ما که این چیزا نبود:))خدا بخیر کنه???? تازه نذاشت این دوتا جوش رو بپوشونم ????

اینستاگرام بازیگران 467 مهناز افشار

حدیثه تهرانی نوشت : قصه نیستم که بگویی

نغمه نیستم که بخوانی

صدا نیستم که بشنوی

یا چیزی چنان‌که ببینی

یا چیزی چنان‌که بدانی

من درد مشترکم

مرا فریاد کن

اینستاگرام بازیگران 467 حدیثه تهرانی

هلیا امامی نوشت : وقتی فردی از گذشته ای میاد که تنبیه بدنی شده یا به حریم شخصیش احترامی گذاشته نشده، مالک بدنش نبوده یا به خاطر نظراتش و به خاطر اون چیزی که بوده تحقیر شده، توهین شنیده، مقایسه شده، یا مثلا براش تصمیم گرفتن که چطور لباس بپوشه، چه غذایی بخوره، چه رشته تحصیلی بخونه، از کی خوش بیاد و از کی بدش بیاد، تولد کدوم دوستش بره و کدوم یکی نره و یا کلی تحکم دیگه…

یعنی تو این فضای تربیتی، فقط “یک فکرِ درست” وجود داشته و باقی فکرها، غلط، مردود و غیرقابل پذیرش بودن؛ بنابراین کودکی که محصول این خونواده اس در طی فرآیند رشدش، هیچ وقت یاد نمی گیره که در آنِ واحد و در یک مکانِ واحد، می تونه “بیش از یک فکر” وجود داشته باشه که هیچ کدوم هم لزوما غلط نیست، فقط متفاوته. این آدم تو این فضای مسموم، یاد می گیره که یا باید فکر خودش رو بُکشه (سرخورده و منفعل بشه) یا فکر طرف مقابل رو بُکشه (زورگو بشه).

حالا این کودک بزرگ شده و در فضای مجازی در معرض نظرات مختلفی قرار گرفته، در معرض شیوه های متفاوتی از فکر کردن، زندگی کردن، لباس پوشیدن، تفریح کردن و غیره قرار گرفته. تصور کنید برای فردی که تمرینی برای پذیرش ایده های مختلف در آنِ واحد نداره اینستاگرام براش چه جهنمیه! شکنجه گاهیه که ناچاره شاهد زندگی کردن ها و فکر کردن ها به شیوه های کاملا متفاوت باشه.

جدید ترین تصاویر دیدنی اینستاگرام بازیگران ۴۶۷

خب یکی از راههایی که می تونه شرایط رو برای خودش قابل تحمل کنه اینه که تبدیل بشه به یه غول ترسناک که هیچ نظر مخالفی رو تاب نمیاره و هر نظر مغایر با ذهنیت خودش رو با تحقیر و توهین و به شکلی خصمانه پاسخ میده. یه تروریست اینستاگرامی! یه اسیدپاش مجازی! این یعنی ادامه مسیر گذشته اش.

اما آدم هایی هم هستن که با این زخمی که از گذشته شون با خودشون آوردن جور دیگه ای رفتار می کنن. این آدم حسابی ها، مغلوب گذشته شون نمیشن. یعنی با اینکه اونها هم تو فضای خالی از دموکراسی بزرگ شدن، کاملا متوجه آسیبی که خوردن هستن. می تونن خودشون رو از بیرون نظاره کنن. اول آگاه میشن به این فرآیند و بعد شروع می کنن به تمرین: تمرینِ پذیرشِ تفاوتِ نظرها و سکوت.

به طور هوشمندانه ای، این افراد متوجه شدن که اگر همیشه در معرض نظرهای موافق قرار بگیرن، رشد نمی کنن. همونی که بودن باقی می مونن، بنابراین سعی می کنن به جای “واکنش فوری”، براساس ارزیابی داده های جدید به اتفاقات “پاسخ” بدن. در واقع، به جای حمله، اضطراب ناشی از روبرو شدن با تفاوتها رو می پذیرن و تحمل می کنن، در این شرایطه که در جهت بالغ شدن مدام پوست میندازن و آدم حسابی میشن????

اینستاگرام بازیگران 467 هلیا امامی اینستاگرام بازیگران 467 مارال فرجاد

پرویز پرستویی نوشت : درجهان تنها دو گروه از مردم هستند که هرگز تغییر نمی کنند. برترین خردمندان و پست ترین بی خردان

اینستاگرام بازیگران 467 پرویز پرستویی

الناز حبیبی نوشت : مى بندم این دو چشم پر آتش را

تا ننگرد درون دو چشمانش

تا داغ و پر تپش نشود قلبم

از شعله نگاه پریشانش

مى بندم این دو چشم پر آتش را

تا بگذرم ز وادى رسوایى

تا قلب خامُشم نکشد فریاد

رو میکنم به خلوت و تنهایى…

#فروغ

#پاییز????

عکس از نگاه زیباى یاسمن عزیزم _.????

اینستاگرام بازیگران 467 الناز حبیبی اینستاگرام بازیگران 467 مهدی سلوکی

خاطره اسدی نوشت : بگذر تابستان بگذر… حال من با تو خوب نمی شود پاییز حال مرا خوب می شناسد

اینستاگرام بازیگران 467 خاطره اسدی

ویدا جوان نوشت : داشتم از کنارش رد می شدم، گفت شما نمی خوای با من یه عکس بندازی؟ .. ذوق کردم ???????? #لوریس_چکناواریان ????????

اینستاگرام بازیگران 467 ویدا جوان و لوریس چکناواریان

جدیدترین تصاویر زیبا در اینستاگرام بازیگران ۴۶۷ را مشاهده کردید

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینستاگرام بازیگران ۴۶۷ +تصاویری از عزیزای دل لیلا بلوکات تا سلفی مهناز افشار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..