تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضو هتاک شورای شهر نیشابور بازداشت شد

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان خراسان رضوی، در پی انتشار خبری مبنی بر وقوع توهین یکی از اعضای شورای شهر نیشابور به مقدسات و عزاداران حسینی دادگستری استان خراسان رضوی اطلاعیه مهمی صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

عن الصادق علیه السلام:

من اراد الله به الخیر قذف فی قلبه حب الحسین (علیه السلام) و زیاره

هرکس که خدا خیرخواه او باشد،محبت حسین (ع) و زیارتش را در دل او قرار می دهد

وسائل الشیعه، جلد 10 ص 388-بحار النوار، جلد 98 ص7

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی انتشار خبر تاسف بار توهین یکی از اعضاء شورای شهر نیشابور به مقدسات و عزاداران حسینی که موجی از اعتراضات عمومی را به دنبال داشت؛ رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دستورات لازم را خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و همچنین دادستان عمومی و انقلاب نیشابور مبنی بر رسیدگی سریع و دقیق به این مساله صادر کرد.

بر این اساس و در پاسخ به در خواست هیات‌های عزاداری، علما، روحانیت و اقشار جامعه و در راستای اجرای وظایف شرعی و قانونی و پس از صدور دستور قضایی؛ اقدامات قانونی لازم در این زمینه به انجام رسید و فرد هتاک مورد تعقیب قرار گرفت و صبح امروز با صدور قرار قانونی بازداشت شد.

در این اطلاعیه همچنین با اشاره به توطئه‌های دشمنان با هدف ایجاد تفرقه و بی نظمی در جامعه، ضمن محکوم کردن این اقدام هتاکانه از عموم عزاداران حسینی و مردم شریف، مومن و انقلابی خواسته شده تا ضمن حفظ آرامش و هوشیاری، به دستگاه قضایی در اجرای عدالت و دفاع از حقوق عامه کمک نمایند.

گفتنی است پرونده مذکور در مرحله انجام تحقیقات مقدماتی است و اقدامات بعدی پس از سیر مراحل قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضو هتاک شورای شهر نیشابور بازداشت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..