تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبـرد پرسپولیس با بهترین خط حمله آسیا

ساعت 24- با پایان یافتن مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند.

 با پایان یافتن مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند. بر این اساس یک تیم کره‌ای، یک تیم ژاپنی به همراه السد قطر و پرسپولیس ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهند رفت. در محله نیمه‌نهایی تیم‌های پرسپولیس و السد به مصاف هم می‌روند تا تیم برنده در مجموع 2 بازی رفت و برگشت به مصاف برنده دیدار تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و سوان سامسونگ کره جنوبی برود. تا پایان مرحله گروهی تیم السد با 20 گل زده بهترین خط حمله را بین تیم‌های حاضر در نیمه نهایی دارد و کاشیما آنتلرز نیز با 8 گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی است. در این گزارش قصد داریم نگاهی داشته باشیم به شرایط 4 تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا.


 پرسپولیس ایران
پرسپولیس با یک کامبک رویایی مقابل الدحیل قطر توانست خود را به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان برساند. مسلما کنار زدن غول غرب آسیا از پرسپولیس یک مدعی ساخته و تیم‌های حاضر در این مرحله می‌دانند که دست‌کم گرفتن سرخ‌های تهران می‌تواند سرنوشت تلخ الدحیل را برای آن‌ها تکرار کند. هر چند که پرسپولیس مقابل السد و 2 تیم آماده شرق آسیا کار آسانی برای اولین قهرمانی خود در آسیا ندارد اما تیم دوست‌داشتنی و جنگنده برانکو ثابت کرده که هر غیرممکنی را می‌تواند ممکن کند. پرسپولیس این فصل در رقابت‌های آسیایی 10 بازی داشته که حاصل آن 6 برد، 3 شکست و یک تساوی بوده است. پرسپولیس در این 10 بازی 15 گل زده و 9 بار دروازه خود را بازشده دیده است.


 السد قطر
السد تیم قدرتمندی است و حضور ژاوی هرناندز، گابی فرناندز (2 ستاره باتجربه اسپانیایی) بغداد بونجاح (مهاجم الجزایری) و جونگ وویونگ (مدافع کره‌ای) و ملی‌پوشان قطری همچون سعد الشیب، پدرو میگل، عبدالکریم حسن، حسن الهیدوس، حمید اسماعیل، بوعالم خوخی و اکرم عفیف، قدرت این تیم را اثبات می‌کند. همین موضوع می‌تواند کار را برای پرسپولیسی‌ها با مشکل مواجه کند. السد هم در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا 10 بار به میدان رفته است. این تیم در بازی‌های آسیایی خود 6 برد، 2 مساوی و 2 باخت داشته. خط حمله السد با 20 گل زده و میانگین 2 گل در هر بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و در مقابل این تیم 11 بار دروازه خود را بازشده دیده است.


 کاشیما آنتلرز ژاپن
کاشیما آنتلرز باشگاه فوتبالی در شهر کاشیما استان ایباراکی ژاپن است. از زمان تاسیس جی‌لیگ و معرفی فوتبال حرفه‌ای در ژاپن از سال 1993 کاشیما با اختلاف موفق‌ترین باشگاه ژاپنی بوده است. این تیم 8 بار قهرمان لیگ، 6 بار قهرمان جام حذفی و 4 بار هم قهرمان کاپ امپراطوری ژاپن شده است. کاشیما آنتلرز توسط کمپانی نیپون استیل و سومیتومو متال، سومین تولیدکننده برتر فلزات دنیا در سال 2015، در سال 1947 تاسیس شده و در سال 1993 نام آن به کاشیما آنتلرز تغییر کرد. نماینده ژاپن در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا فقط 50 درصد بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. 5 برد، 2 باخت، 3 تساوی، 17 گل زده و 8 گل خورده حاصل کار این تیم در 10 بازی آسیایی بوده است.


 سوان سامسونگ کره جنوبی
باشگاه فوتبال سوان سامسونگ یکی از تیم‌های باسابقه و پرافتخار قاره کهن به حساب می‌آید. این تیم 4 قهرمانی در لیگ کره و 4 قهرمانی در جام حذفی کره جنوبی را در کارنامه دارد و 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا کلکسیون افتخارات این تیم کره‌ای را تکمیل می‌کند. سوان سامسونگ این فصل صعود سختی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشته. در مرحله یک‌چهارم نهایی سوان موفق شده بود با ۳ گل چونبوک را شکست دهد و تقریبا صعود خود را قطعی می‌دانست اما در بازی برگشت چونبوگ 3 گل را جبران کرد تا بعد از وقت‌های اضافه کار به ضربات پنالتی بکشد و درنهایت سوان حکم صعود به نیمه‌نهایی را بگیرد. 6 برد، 3 شکست و یک تساوی حاصل کار این تیم کره‌ای در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان بوده است. در این 10 بازی بازیکنان سوان سامسونگ 14 بار دروازه رقبا را باز کرده‌اند و 11 بار نیز دروازه خود را بازشده دیده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبـرد پرسپولیس با بهترین خط حمله آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..