تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقازمانی دبیر شورای سیاستگذاری ورزش صداوسیما شد/ یک انتصاب در شبکه ۳

آقازمانی دبیر شورای سیاستگذاری ورزش صداوسیما شد/ یک انتصاب در شبکه ۳به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما؛ با انتصاب محمدحسین آقازمانی بنا بر حکم اصغر پورمحمدی قائم مقام سیما به عنوان دبیر شورای سیاستگذاری ورزش صداوسیما، میثم فضلعلی جانشین وی‌ در گروه ورزش شبکه سه سیما شد.

فضلعلی از بدو تاسیس شبکه نسیم به عنوان مدیرگروه تولید برنامه این شبکه مشغول به فعالیت بوده و تولید برنامه‌هایی نظیر خندوانه، کودک‌شو، وقتشه، هزارداستان، کتاب‌باز و هوش‌برتر را در کارنامه مدیریتی خود دارد و این انتصاب با هدف تقویت برنامه‌سازی در حوزه ورزشی صورت گرفته است.

همچنین علی فروغی مدیر شبکه سه با قدردانی از زحمات حسین ذکایی که پیش از این دبیر شورای سیاستگذاری ورزش را عهده دار بود، وی را به عنوان مشاور رییس شبکه در حوزه ورزش منصوب کرد.

انتهای پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقازمانی دبیر شورای سیاستگذاری ورزش صداوسیما شد/ یک انتصاب در شبکه ۳»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..