تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Doom Dunes v1.13.0 – بازی استراتژیک فاجعه برای اندروید

بازی Doom Dunes یک بازی در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیو بازی سازی ONEMT منتشر شده است. این بازی توانسته با بیش از یک میلیون دانلود امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. با تشکیل اتحاد میان شاهزادگان با نفوذ و توسعه قلعه خود، یک امپراتوری وسیع و گسترده بنا کنید. سپس به جمع آوری ثروت سرزمین های دور و شکار موجودات وحشی مشغول شوید. همچنین برای پیشبرد اهداف جنگی خود به آموزش ارتشی از نخبگان بپردازید و سپس برای مبارزه با مخالفان در میدان جنگ آماده شوید. گیم پلی بازی سرگرم کننده Doom Dunes به صورت PvP می باشد و در ان شما با کاربران آنلاین سراسر جهان به رقابت می پردازید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Doom Dunes v1.13.0 Apk + Data

بازی-doom-dunes-اندروید

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-doom-dunes اسکرین-شات-بازی-doom-dunes اسکرین-شات-بازی-doom-dunes info

Doom Dunes lets you take on the role of a noble prince with big ambitions! Form alliances with influential princes and develop your humble castle into a bustling empire. Collect riches from faraway lands, hunt wild creatures and train an elite army to fight opponents on the battlefield!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Doom Dunes v1.13.0 – بازی استراتژیک فاجعه برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..