تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Pocket Build v1.8.85 – بازی شبیه ساز شهرسازی برای اندروید

بازی Pocket Build یک بازی در سبک شبیه سازی می باشد که توسط استودیو بازی سازی MoonBear LTD منتشر شده است. این بازی توانسته با بیش از ده هزار دانلود امتیاز ۳٫۹ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. در این بازی شما میتوانید شهری مناسب برای زندگی کردن را طراحی کنید. با استفاده از ابزار و تجهیزات این بازی میتوانید تمامی آنچه را که در ذهن خود دارید در بازی پیاده سازی کنید. قلعه ها، درختان، حصارها، مردم، حیوانات، مزارع، پل ها، برج ها، خانه ها، سنگ ها، زمین ها. همه و همه برای شهرسازی در اختیار شما است و هیچ محدودیتی در استفاده از ان ها وجود ندارد. گرافیک این بازی به صورت اچ دی و ۳ بعدی طراحی شده است که بازی میتواند ساعات ها شما را سرگرم کند. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Pocket Build v1.8.85 Apk + Data

بازی-pocket-build-اندروید

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-pocket-build اسکرین-شات-بازی-pocket-build اسکرین-شات-بازی-pocket-build info

Have you ever wanted to make your own little fantasy world? A farm, some kind of castle, or just an epic fantasy city? Pocket Build is an open world game where you can build with no limitations or restrictions. Build whatever you like, whenever you like, however you like. The possibilities are endless!

راهنمای نصب

–  فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب نمایید.

–  فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید.

–  پوشه دیتا را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb واقع در حافظه اصلی کپی نمایید.

–  از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Pocket Build v1.8.85 – بازی شبیه ساز شهرسازی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..