تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Flop Rocket v2.0.58 – بازی آرکید شلیک موشک برای اندروید

بازی Flop Rocket یک بازی در سبک آرکید می باشد که توسط استودیو بازی سازی Butterscotch Shenanigans منتشر شده است. این بازی توانسته با بیش از ۱۰۰ هزار دانلود امتیاز ۴٫۸ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. در این بازی کافیست موشک خود را از میان نمونه های مختلف انتخاب کرده و سپس از میان غارهای پر شده از سنگهای کشنده و موجودات خطرناک و تله های موجود هدایت کنید. هدف از این چالش ها این است که بتوانید از یک برنامه ی فضایی برای نابودی زمین جلوگیری کنید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Flop Rocket v2.0.58 Apk + Mod

بازی-flop-rocket-اندروید

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-flop-rocket اسکرین-شات-بازی-flop-rocket اسکرین-شات-بازی-flop-rocket info

Pilot your Flop Rocket through a cave filled with stalactites, dangerous creatures, and other space-time anomalies as you try to prevent an underfunded space program from going bust. Why is your space program housed in a cave? GOOD QUESTION. Can you defy all odds and make it to space? BETTER QUESTION!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Flop Rocket v2.0.58 – بازی آرکید شلیک موشک برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..