تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوامل حادثه تروریستی اهواز به سرعت شناسایی و مجازات شوند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی شنبه شب در پیامی با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز اظهارکرد: وقوع حادثه تروریستی کور در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز که به شهادت و مجروح شدن، گروهی از هموطنان بی‎گناه منجر شد، در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، دیگر بار خوی پلید یزیدیان زمان را به نمایش گذاشت و خاطرات تلخ ملت ایران از شهادت قریب به ۱۷ هزار شهید در دهه ۶۰ به دست تروریست‎های تحت حمایت استکبار و ارتجاع را زنده کرد.

وی افزود:دشمنان ملت ایران که همواره در صدد تضعیف عزت، اقتدار و امنیت این مرزو بوم بوده‎اند، این بار نیز با حمایت استکبار جهانی و حکومت‎های قبیله‎ای پیرو شیطان بزرگ، جنایتی دیگر را با هدف برهم زدن امینت و آرامش هموطنان عزیز، غیور و سربلند خوزستانی رقم زدند و برگی دیگر بر دفتر جنایات تروریسم سازمان یافته علیه جمهوری اسلامی ایران، افزودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:در جوار مضجع منور رضوی ضمن عرض تسلیت به خانواده معظم شهدای این واقعه تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای تمامی مجروحان، به روح مطهر تمامی شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مظلوم ترور درود می‎فرستم و از نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی کشور تقاضا دارم با سرعت و دقت نسبت به شناسایی و مجازات همه عاملان این واقعه اقدام کنند.

انتهای پیام/پ

حمله تروریستی در اهواز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوامل حادثه تروریستی اهواز به سرعت شناسایی و مجازات شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..